Laibach Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hva er denne alarmen, den kommer ikke fra høytalerne den kommer fra selve pc'en. jeg trodde det var varmen som gjorde dette men ifølge Hardwardoctor er ikke cpu eller hovedkortet veldig varmt, har sette cpu på 59 grader (av 70 grader) men det skulle vell ikke være så farlig, eller hva? oppsettet mitt er en AMD 2600, abit nf7-s og et 9800 se skjermkort i et Chieftec Miditower. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det er sikkert alarmen i BIOS som går av.. Du får skaffe deg bedre kjøling, eller sette den til å hyle ved høyere temperaturer Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) gå inn i setup og skru av cpu temp alarmen den er sikkert satt til : -slå av pc hvis cpu over 50c sett grade tallet til 65 eller noe du MÅ nesten ha bedre kjørling er den klokka? min cpu temp er 29 c med boxed vifte Endret 7. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) jeg har to vifter i selve kabinettet, denne kjøleren og denne vifta til cpu'en edit: nei den er ikke klokka Endret 7. mai 2004 av Laibach Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) og du har på kjøle pasta og kjøleren er montert riktig? ellers burde du kjøpe kjøle pasta Endret 7. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 og du har på kjørle pasta og den er montert riktig? ellers burde du kjøpe kjørle pasta ja kjølepasta har jeg også er ikke helt dust heller Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 må ikke være dust for å ikke ha på eller glemme k-pasta, Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 må ikke være dust for å ikke ha på eller glemme k-pasta, he he nei da bare tulla, men du har vel ikke tilfeldig vis glemt det en gang du? Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 ingen som har noen flere tips? kan kjøleren ha løsnet fra cpu'en eller noe, fordi nå er temperaturen på cpu 50 grader når jeg starter pc'en og den ligger stabilt på 53 grader når jeg ikke gjør annet en å skrive dette innlegget. ps. temperaturen på hovedkortet er 31 grader og det er jo ikke videre unormalt. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 ja nå er det med dårlig lufting helt utelukket fordi nå kjører jeg med åpent kjabinett og tempraturen er fortsatt 0ver 50 grader Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hvis du har ett Abit HK kan det være cpuviften kjører på under 2000 rpm? da hyler det, hvis du ikke har oppdatert bios.. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Hvis du har ett Abit HK kan det være cpuviften kjører på under 2000 rpm? da hyler det, hvis du ikke har oppdatert bios.. hvor og hvordan kan jeg oppdatere bios. som sagt har jeg abit nf7-s Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 var nå merkelig at den skulle være så varm med den swiftech'en... min ligger på 37-40 med tt volcano 11 og 17db vifte... Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hvis du har ett Abit HK kan det være cpuviften kjører på under 2000 rpm? da hyler det, hvis du ikke har oppdatert bios.. hvor og hvordan kan jeg oppdatere bios. som sagt har jeg abit nf7-s Du går til www.abit.com.tw og finner bios for ditt hk. Kan vel forhåpentligvis bruke abit sitt flashe-bios-fra-win program da, det er genialt enkelt. Min cpu-vifte ligger på 1500 rpm, hylte som f.. før jeg fant ut ditta. Hvis du ikke vil flashe bios flytter du bare strømmen til viften over til en annen ledig fan kontakt. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Hvis du har ett Abit HK kan det være cpuviften kjører på under 2000 rpm? da hyler det, hvis du ikke har oppdatert bios.. hvor og hvordan kan jeg oppdatere bios. som sagt har jeg abit nf7-s Du går til www.abit.com.tw og finner bios for ditt hk. Kan vel forhåpentligvis bruke abit sitt flashe-bios-fra-win program da, det er genialt enkelt. Min cpu-vifte ligger på 1500 rpm, hylte som f.. før jeg fant ut ditta. Hvis du ikke vil flashe bios flytter du bare strømmen til viften over til en annen ledig fan kontakt. jeg tror kanskje ikke det er det som er proglemet fordi jeg kjører ikke vifta med strøm fra hovedkort men rett fra strømmforyninga. jeg har foresten Winbound Hardwar Doctor og her står det at cpu vifte kjører på ca 1500 rpm men hvilken vifte er det denne målingen er tatt av og hvordan greier den å måle det hvis det er den cpu vifta som er koblett direkte til strømmforsyningen? Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 hvilken av disse updatene skal jeg bruke, det var liksom ikke bare å ta en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå