lfc6 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det skjer med alt jeg laster ned går veldigt bra helt til det kommer til ca 99% da stopper det bare og vil ikke begynne igjen Hvordan fikser jeg dette og får det til og laste ned hele filen? Trenger hjelp! Bruker Nova Torrent og har også bit torrent, men er ikke fornøyd med det (har samme problem med det og) så går det seinere en Nova gjør. Men hverfal så får jeg ikke ned noe er VELDIGT lei av dette nå! Trenger seriøst hjelp! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Dert er ikke klienten din som gnøkker det til, det er (sannsynligvis) XP. Skru av forhåndsvisningstingen, slett thumbs.db og prøv på nytt. Novatorrent har jeg aldri hørt om, men jeg kan varmt anbefale Shad0ws/Bittornado, Azureus eller ABC. Lenke til kommentar
lfc6 Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Prøvde å sletta det du sa men dette hjalp ikke stoppet på samme plass nå og Det andre forhåndsvisningsgreiene vet eg ikkje heilt kor eg finne. Lenke til kommentar
lfc6 Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 De komme vist ner nå trur eg, men tar veldige ti på den siste % så e igjen jaja får bare gjør det på den måten får det hverfal ner då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå