Stian89 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Vel, topicen sier vel det meste.. Jeg sitter her med en helt ny 9100 som nettopp er kommet på døra, jeg har bedt dell om å sette inn en 5400rpm HD, noe de mener de har gjordt, men finnes det allikevel et program jeg kan bruke for å finne ut hvor mye rpm jeg har på harddisken? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Tvilsomt at du kan måle det. Men det er vel ikke verre enn at du finner modellbetegnelsen på disken og slår opp på spesifikasjonene. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Last ned EVEREST Home Edition og let deg fram. Endret 7. mai 2004 av Diverse Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) tja kjør ned aida32 så finner du navnet på disken og søker på google, da finner du spesifikasjonene edit: navnet står jo i enhetsbehandling også Endret 7. mai 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 tja kjør ned aida32 så finner du navnet på disken og søker på google, da finner du spesifikasjonene edit: navnet står jo i enhetsbehandling også Og hvordan du finner antall rpm på en harddisk er ikke "annet om hardware"-relatert. Feilpostet og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg