banzay Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Noen som vet om noen råe flyspill der ute? Lenke til kommentar
Jukkumalukku Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Lock on modern air combat er jo helt ok. Men det beste flyspillet jeg har spilt, er et par år gammelt spill som heter: iF 22 raptor. Det er bare helt konge Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Flight Simulator 2004. (Combat) Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) spørs om du skal lære å fly eller bombe og skyte jeg er pilot (på en mottors fly ppl-a) flight sim 2002 er så bra at jeg fikk 10 flytimer på den simulatoren ,med instruktør til stede da jeg tok lappen (må da ha fly stikke,ikke f16 stikke) 2004 er bedre på været og lyden Endret 7. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Neocon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Lære å kjøre fly: Microsoft Flight Simulator 2004 Skyte ned fly: Ace Combat Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Microsoft flight simulator 2004 Det er et av de beste du kan skaffe deg nå. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) men siden han spør om RÅE flyspill mener han vel ikke å puttre i en piper. vil vel fly f117 osv,som man kan skyte fra det går ann å laste combat flight sim flyene inn i flightsim 2004 men vet ikke om de han skyte da, Endret 7. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 2005 kommer snart. Hvor har du funnet de opplysningene? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 2005 kommer snart. Tvilsomt. Siden du sier snart betyr nok det at spillet har vært lenge i utvikling, pussig at det ikke er på www.tothegame.com sine lister da? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 men siden han spør om RÅE flyspill mener han vel ikke å puttre i en piper. vil vel fly f117 osv,som man kan skyte fra det går ann å laste combat flight sim flyene inn i flightsim 2004 men vet ikke om de han skyte da, jeg tror ikke F117 har kanoner, så skyte kan han ikke hvis du tar litt eldre spill, så er de fleste eldre Jane's spillene meget bra. Lock on! er jo kremen av det som er ute nå også har du IL2 Sturmovik med addons.. MS Combat Flightsim.. iF22-Raptor var genialt for litt mer av den "Arcade" feelen (tenker jeg på rett spill her?) Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 men siden han spør om RÅE flyspill mener han vel ikke å puttre i en piper. vil vel fly f117 osv,som man kan skyte fra det går ann å laste combat flight sim flyene inn i flightsim 2004 men vet ikke om de han skyte da, jeg tror ikke F117 har kanoner, så skyte kan han ikke hvis du tar litt eldre spill, så er de fleste eldre Jane's spillene meget bra. Lock on! er jo kremen av det som er ute nå også har du IL2 Sturmovik med addons.. MS Combat Flightsim.. iF22-Raptor var genialt for litt mer av den "Arcade" feelen (tenker jeg på rett spill her?) slippe bomber da -kverulant' i irak pleide den å slippe 4 stk bomber pr tokt Lenke til kommentar
Jukkumalukku Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) iF22-Raptor var genialt for litt mer av den "Arcade" feelen (tenker jeg på rett spill her?) Hvis det er spillet fra dette bildet du tenker på, så tenkte du rett: . Det finnes mange F 22 spill, men jeg tenkte på det fra iMagic. Spillet har bedre grafikk enn det ser ut som på bildet. Men det viktigste var at alt i cockpiten føltes så ekte ut. Det var liksom ikke bare til pynt. Endret 7. mai 2004 av Jukkumalukku Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Flyspill som er rå for tiden: Moderne fly: Lock-On Modern Air Combat (LO-MAC) WW2: Il2 Sturmovik Forgotten Battles + Aces Expansion Pack. Øystein Lenke til kommentar
banzay Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Tror jeg går for Lock-On: Modern Air Combat. Il2 sturmovik fåregår i ww2, vil ha nye fly Men jeg har hørt at Top Gun Combat Zones er bra. Du får fly i irak osv.. Endret 8. mai 2004 av banzay Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg synes absolutt ikke at Lock-On er et bra spill! (Har det hjemme nå...) Rå grafikk? Utvilsomt... Men meget lite spillbart, savner logikk i keyboard-kommandoene (dessuten vel mange å lære seg..), ELENDIG BRUKERMANUAL, meget kravstor på maskinvare, etc. etc. etc. Dersom du kan få tak i det: Jane's USAF. (PS. Du må ha Win98 for å spille det...) Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Falcon 4 er en knallbra f-16 simulator, men det er tungt Ellers er A-10 Cuba DET feteste arcade-skytned spillet, selv om det begynner å dra på årene.... Lenke til kommentar
Neocon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) 2005 kommer snart. Hvor har du funnet de opplysningene? Diverse folk på Spillegal.no Men det er jo ikke sikkert om det er sant. Fooresten: Jane's F15 Flight Simulator er tøft, men det begynner å dra på årene. Endret 8. mai 2004 av Neocon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå