aben Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg trenger å reinstallere windows på min bærbare maskin. Der har jeg også ganske store mengder musikk som jeg ikke ønsker å slette. Hvordan kan jeg reinstallere windows uten å slette alle filene? er det mulig å kun slette de filene som hører til windows, og beholde andre program jeg har lastet ned og spill ol. ? takk for hjelp-- -A- Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kan vel prøve å velge reparer windows instalasjon isteden for å innstalere på nytt fra windows cden Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 du kan installere på nytt og velge at disken ikke skal formateres. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Dersom du har flere partisjoner kan du flytte viktige data over på den ene partisjonen, for så å kun formatere den andre. Dersom du ikke har flere partisjoner, kan du bruke et program som f.eks. Partition Magic til å opprette en partisjon til uten at du mister data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå