experten Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har fått fotoline skolekatalog på CD og vil gjerne sikkerhetskopiere den. Clone CD funker ikke. Noen som vet hva jeg skal gøre eller vet hvilke programmer som funker???? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det jeg gjør for å ta sikkerhetskopier av spill ect. er å lage et iso img av cd, for så å mounte cd og bruke nero til å lage on kopi av cd. Lenke til kommentar
experten Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Det samme gjør jo clone cd, men når jeg har kopiert den kommer en feil om at det står en incorrect cd i og at jeg skal putte i den orginale cden... samme feilen du får på spill uten crack Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bruk Alcohol 120%http://www.alcohol-soft.com/ Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 er ikke alle cdrommer som leser avcdn helt riktig eller skriver cdr helt riktig. clonecd hadde en oversikt over det før de stoppet clonecd Lenke til kommentar
experten Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Alcohol 120% virka ikke når den leser cden så kommer det masse feil på forskjellige sektorer Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Bare la den fortsette den er alltid sånn hos meg men, alt virker når den er ferdig. Disk Read Error går opp til ca 1000 så begynner programmet å gjøre det det skal. Edit: Eller var det 10000 ble litt usikker nå Endret 7. mai 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Du må være litt tålmodig... Funker fett, bare du lar den få litt tid........ Alcohol 120% funker bra det........ Og du får ikke eroor etterpå heller...... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Er vel kopibeskyttelse da, husker ikke hva den het men det er vel den som har lagt inn en haug sektorer med feil som får cdbrenneren eller leseren til å klikke når den skal lage en kopi. Du kan jo kjøpe ett eksemplar til, det koster jo rundt hundre hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vil du finne ut hvilken bekyttelse det er kan du bruke Clony XXL freeeware lastes ned hos http://www.afterdawn.com/software/cdr_soft...ls/clonyxxl.cfm Og så velger du denne beskyttelsen når alcohol 120% kopierer cd-en. Det kan også være smart og hykke av på skip reading errors. Lenke til kommentar
mark Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har fått fotoline skolekatalog på CD og vil gjerne sikkerhetskopiere den. Clone CD funker ikke. Noen som vet hva jeg skal gøre eller vet hvilke programmer som funker???? når du bruker clonecd MÅ du trykke på "protected game disc" selv om det ikke er et spill... det fungerer jo akuratt som et spill. husk også at det tar tid for clonecd og rippe katalogen og til slutt, ikke kom og si at det ikke gjikk, jeg gjorde det med cd katalogen jeg fikk... Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 jeg bare kopierte bildefilene over jeg. Et helvete å bla gjennom alle bildene men til slutt fant jeg min egen skole på nummer 0031. Et alternativ med mindre du er avhengig av programvaren. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Er vel kopibeskyttelse da, husker ikke hva den het men det er vel den som har lagt inn en haug sektorer med feil som får cdbrenneren eller leseren til å klikke når den skal lage en kopi. Du kan jo kjøpe ett eksemplar til, det koster jo rundt hundre hvis jeg ikke husker feil Tror ikke han skal ha sikkerhetskopi. Det står at man kan se igjennom cd'en og så sende den tilbake om man ikke er fornøyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå