Fararne Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg tror jeg har tatt vifte kontaktene på HK, og det jeg lurer på hvordan det er med garanti? HK er asus p4pe og jeg hadde en 80mm og en 120mm koblet på pwr og cha kontaktene, og når jeg startet opp pcen idag gikk de i 5 min før de stoppet. Kan jeg ha gjort noe feil som går utover garanti. Skal jeg sende det inn? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hva mener du egentlig?, ser du at de er fysisk skadet eller vitrker bare ikke viftene?, hvis de ikke ser ødelagte ut og begge viftene går ikke så er det nok ikke selve kontaktene som er ødelagt. da er det no annet, 2 kontakter blir bare ikke ødelagt samtlidlig..... Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Tja, hva mener du med 'tatt'? Drepte forresten alle som var på gamle A7V kortet mitt ved at vifte ledningene kortsluttet hverandre. Endret 7. mai 2004 av b0nna Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det er jo verdt et forsøk!! Hadde sendt det inn eg. Vis det skulle vise seg at det ikke er garanti får du vel bare kortet i retur. Lenke til kommentar
Fararne Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Ser ikke noe fysisk skade på de, har målt de med multimeter, 0V. Begge viftene fungerer enda. Synes selv det var veldig rart at begge gikk samtidig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Synes selv det var veldig rart at begge gikk samtidig. Ikke rart hvis begge får strømmen fra samme krets. Lenke til kommentar
Bitbuster Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Akkurat samme skjedde med mitt P4PE i sin tid... De to som står helt inntil hverandre, ikke sant? Jeg gadd ikke å gjøre noe med det..uansett bedre å koble viftene rett på PSU og heller ha manuell styring på dem. Mener nå jeg, da Lenke til kommentar
Fararne Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 jepp,d de 2 rett ved siden av hverandre som har tatt kvelden. Har satt begge viftene over på PSU nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå