Gå til innhold

Telio driver med kjeltringstreker.

Anbefalte innlegg

Jeg ventet i 6 uker på å få abonnement, de sa da at jeg kanskje ville få det i løpet av en uke eller to, da kansellerte jeg kontrakten pga jeg ikke ville vente lenger med å få meg en telefon. Jeg ga også klart uttrykk for at jeg ikke ville aksepterer noen form for regning da de ikke har holdt hva de har lovet på sine sider med 1-4 ukers leveringstid.

SÅ presterer Lindorf på vegne av Telio å sende meg en regning som er tilbakedatert en uke hvor de krever registreringsavgift + frakt. Dette sto det ingenting om på mine sider hos Telio i det hele tatt, noe jeg finner MEGET merkelig. Min konklusjon på dette er at jeg får ta meg en telefon til forbrukerombudet og høre på videre fremdrift for å klage på dette.

Jeg hadde egentlig tenkt å ønske Telio lykke til videre på ferden men nå får de brenne i helvete for min del.

Kanskje litt mye aggresjon her , men jeg trengte å lette på trykket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SÅ presterer Lindorf på vegne av Telio å sende meg en regning som er tilbakedatert en uke hvor de krever registreringsavgift + frakt. Dette sto det ingenting om på mine sider hos Telio i det hele tatt, noe jeg finner MEGET merkelig.

De har skrevet om det her: http://www.telio.no/forum/messages/258/766.html?1083791143

Men de kunne jo gjort det lettere synlig da. Virker som Telio har litt(mye?) problemer med å få info/utstyr ut til folk.

Men at du måtte vente i (hele) 6 uker, har jeg ingen sympati for. Jeg forhånds-bestilte selv i september, og fikk adapter i slutten av mars. Så 6 uker er i mine øyne absolutt ingenting å klage på :hmm:

Må bare legge til at utstyret har virket meget tilfredstillende i denne perioden :)

Lenke til kommentar

Generelt veldig fornøyd. Eneste jeg har å utsette på, er periodevis svakt ekko og at det noen ganger(sjeldent) er litt hakking i samtaler. Dette med en 2050/2050 linje. Ellers har telefonlinjen vært oppe og stabil siden jeg fikk den.

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...