sparks Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har du hatt konf nå adrian? Jeg kan anbefale deg 173T, er helt god til spilling og, men mulig NEC'n er bedre.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Skal ha det om 3 timer. Ok, skal vurdere den. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg synes du skulle tatt Samsung 173T jeg fikk den på onsdag hvis eg ikke tar feil. MEn jeg bruker den en ganske god del til spill og har ikke merket ghosting i det hele tatt. bruker den til msn, skole arbeid, filmer og der funker den helt topp. denne vil jeg annbefale på det høyeste. Dette er jo en all around skjerm og var jo best i test i del 1. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Skal ha det om 3 timer. Ok, skal vurdere den. Lykke til Skal du seriøst bruke opp alt på PC? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Takk. Kommer ann på hvor mye jeg får, blir det 15 tusen til sammen, går nok alt bort... Så sparer jeg resten. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Godt for deg at det er lørdagstilbud i dag da:) Så sparer du en del Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 You bet. Tilbudene var helt fram til kl 12 i natt, eller? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Godt for deg at det er lørdagstilbud i dag da:) Så sparer du en del Lørdagstilbud? Hvor? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=241693 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 OMG! De har jo omtrent satt ned prisene på alle varene, får håpe jeg er tilbake ti kl 19 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå