PC^2020 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hmm internetten har vært nede i nesten hele dag, er det flere her som har hatt problemer med Telenor? Jeg ringte, og en fyr sa at en server eller noe var fucked.. I oslo jeg da.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvorfor sikler du? Nei, Telenor har ikke vært nede hos meg, bor i Asker ikke i Oslo men.. Var nede et par timer i forgårs mener jeg å huske. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg tenkte med det første "yes endelig så satt de opp linja til 2 mbit" neida.. de har ikke mekka det enda selvom jeg bor i OSLO! Da regner man med at det skal skje her først.. Lenke til kommentar
Labov Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 neida.. de har ikke mekka det enda selvom jeg bor i OSLO! Da regner man med at det skal skje her først.. Kanskje dere Oslo folk har godt av å vente litt.... Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hmm internetten har vært nede i nesten hele dag, er det flere her som har hatt problemer med Telenor? Jeg ringte, og en fyr sa at en server eller noe var fucked.. I oslo jeg da.. Hadde litt problemer med Tiscali adsl (som leverer på telenor sitt nett i natt/går kveld: Thu May 6 12:20:17 CEST 2004 Internett er nede! (1) Fri May 7 08:00:04 CEST 2004 Internett OK igjen (0) Kanskje noe av de samme problemene? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg tenkte med det første "yes endelig så satt de opp linja til 2 mbit" neida.. de har ikke mekka det enda selvom jeg bor i OSLO! Da regner man med at det skal skje her først.. Det er en på Nordberg og en på Godlia(begge Oslo) som jeg kjenner som har fått 2 mb allerede.. Uansett, nei, jeg kom ikke på for to timer siden Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 det begynner jo å nærme seg juni nå, og da skal de ha oppgradert allt, hvis ikke så klikker jeg, det er snodig at jeg fortsatt sitter med 1 mbit.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Vi har heller ikke fått oppgradert 384 linja vår. Håper det skjer snart. Er ikke gøy med 384 linje når det er 3 maskiner som deler på den linja. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har fremdeles ikke fått oppgradert min linje til 2mbit jeg heller. (Bor i Porsgrunn, Telemark) Ringte her om dagen bare for å mase litt og da sa dem at det skulle være ferdig senest i løpet av mai. Så satser på en fartsøkning rett rundt hjørnet nå! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) de siste 2 måndene har jeg ikke kunne gått inn på forselige sider slik som microplex, hardware og overklokking etter kl 16.00 på fredager.. ganske irriterende.. edit: bor 3mil uttafår oslo Endret 9. mai 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå