halvardm Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Noen som vet den simple koden til at jeg for understrek når jeg holder musen over linken og når ta vekk understrek når jeg ikke holder over linken?? Vet at dette er simpelt men jeg vet ikk hvordan jeg skal få det til.... eneste jeg vet er at de er noe med onmouseover? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 http://disabused.com/index.php?page=rollover ca midt nede på siden Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Takk.. Er litt dårlig på dette feltet nå så hvor skal jeg putte inn den? a { color: #6C7581; text-decoration: none; } a:hover { color: #000000 ; text-decoration: underline; } Anyone? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Sett dette inn i mellom <head> og </head> i HTML-koden: <style type="text/css"> a { color: #6C7581; text-decoration: none; } a:hover { color: #000000; text-decoration: underline; } </style> EDIT: enden: Warning: Too many connections in /customers/disabused.com/disabused.com/httpd.www/index.php on line 13 Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in /customers/disabused.com/disabused.com/httpd.www/index.php on line 13 Too many connections Endret 8. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 hmm... ok jeg prøver men får ikke til.... kan noen lage et eksempel? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 kan noen gi meg et eksempel for hvordan jeg skal skrive det hvis jeg skal ha linken index.htm til å gjøre det over?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) En kjapp liten HTML-side som viser deg hvordan: <html> <head> <script type="text/css"> a { color: red; text-decoration:none; } a:hover { color: blue; text-decoration:underline; } </script> </head> <body> <h1>Demonstrasjon av linkfarger og underline</h1> <a href="index.htm">Linktekst</a> </body> </html> Lim dette inn i notepad, og se hvordan det fungerer og ser ut. Endret 9. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Ja alt kommer men ingen ting blir skifta på Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) hehe, Jørgen bommet litt og blandet javascript med CSS her <html> <head> <style> a { color: red; text-decoration:none; } a:hover { color: blue; text-decoration:underline; } </style> </head> <body> <h1>Demonstrasjon av linkfarger og underline</h1> <a href="index.htm">Linktekst</a> </body> </html> Stilark skal ligger mellom <style> og </style> edit; skal oppdatere guiden min med hvordan man bruker stilark jeg Endret 10. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Oops. Mikset css og javascript der, ja. CSS'en skal som enden sier, inn mellom <style> og </style>... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå