Gå til innhold

Siemens S55 sender SMS på egenhånd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke _litt_ skummelt engang og er bare brukere som legger inn piracy java som kunne ha blitt utsatt.

Blir som å være redd for virus i mail-vedlegg, svært få som er dumme nok til å åpne ;)

Har vært kjent en stund, men er tydeligvis først nå media i Norge har begynt å skrive om det.

Lenke til kommentar

Dette er nok ikke noe stort problem, men aldri bra med sikkerhetshull.

Men måtte le når jeg så hva molna har skrevet som kommentar under artikkelen:

"Jeg synes dette bare er positivt"

Bre positivt med sikkerhetshull? haha. Ja du liker å beskytte Siemens, men den var vel litt drøy?

Lenke til kommentar
Dette er nok ikke noe stort problem, men aldri bra med sikkerhetshull.

Men måtte le når jeg så hva molna har skrevet som kommentar under artikkelen:

"Jeg synes dette bare er positivt"

Bre positivt med sikkerhetshull? haha. Ja du liker å beskytte Siemens, men den var vel litt drøy?

hvis du leste grunnen så er det kanskje ikke så drøyt likevel?

Denne "trojanske hesten" er uansett bare overdrevet og ikke noe man trenger å bekymre seg for, i allefall ikke dersom man holder seg unna piracy java og slikt.

Jeg synes dette bare er positivt, for deg betyr at nok en FW til S55 må legges ut for nedlasting på nettet :)

Jeg synes ihvertfall ikke det er drøyt at en som lever av å levere innhold til mobiler synes det er positivt at folk som driver med piracy straffes.

Lenke til kommentar

Jo, leste grunnen. Betryr det at det beste hadde vært å ha masse sikkerhetshull da?

Ja, det er positivt med oppdateringer, men å si at et problem er positivt fordi da kommer det en oppdatering som fikser det høres bare teit ut hos meg.

Lenke til kommentar
Jo, leste grunnen. Betryr det at det beste hadde vært å ha masse sikkerhetshull da?

Ja, det er positivt med oppdateringer, men å si at et problem er positivt fordi da kommer det en oppdatering som fikser det høres bare teit ut hos meg.

det han mener er kanskje at de som driver med piratkopier av programmer personer lever av å selge, fortjener slikt.

om jeg er enig eller ikke vet jeg ikke, men kan forstå at en mener det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...