Klyngve Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei. Når jeg starter maskinen får jeg denne beskjeden (sånn ca i alle fall): feil i boot.ini (eller finner ikke boot.ini eller noe sånt) booter fra c:\windows\ Denne meldingen har ganske plutselig begynt å komme. Boot.ini finner jeg ikke noen steder (vet ikke om jeg trenger den heller, forsåvidt) (har brukt vanlig søk for å prøve å finne den, og tatt med skjulte filer i søket). Jeg tenkte at det kunne være fordi maskinen først ville boote fra diskett eller cd, så jeg satt harddisk til primær startdisk. Det hjalp ikke. Jeg har også begynt å få blåskjerm av og til, helt uventet (som lyn fra klar himmel). Det kan jo være knyttet sammen med det andre problemet? Men ja, jeg er ikke akkurat veldig dreven med windows, og lurer på hvordan jeg kan prøve å finne ut hvorfor blåskjermen kommer? (Den varer i 1 sekund (umulig å se hva som skjer)). Håper noen kan hjelpe! Takk uansett! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ta deg en titt her : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;289022 Har du valgt å vise "skjulte operativsystem filer" ? Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Hmm, filen er faktisk borte. Det er ikke så bra. Skal lese det du foreslo, men har ikke tid til det akkurat nå. Hvis noen har noen råd om dette utover det som er foreslått så blir jeg alltids glad for hjelp Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 om den er borte kan du starte fra plata og velge å reparere installasjonen Lenke til kommentar
abene Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) [-slettet-] Endret 8. mai 2004 av abene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå