Magnum p.i. Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Heisann hoppsan, Skal kjøpe meg 6600 hvert øyeblikk, men trenger også noe ekstra greier for å få utbytte av den. Er det noen som kan anbefalle meg en billig bluetooth-"greie" så jeg kan koble den til pc'n og en trådløs handsfree? Har tenkt litt på Sony Ericsson HBH-35...men det er alt jeg har bestemt meg for foreløpig. Så...hjelp? Linker hadde heller ikke vært å forakte. Takk takk EDIT: Feil forum.... Endret 7. mai 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 kjøpte bilionton usb bluetoothsak på clas ohlson og den virker helt ok, men maskinen min har blitt unormal de siste dagene og det liker ikke adapteret men det ordner seg nok. Adapteret koster 399 tror jeg Av handsfree er vel hdd-1 (tror det er headsettet med to ørepropper) ok Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Takk for svar. Jeg skal prøve å ta en titt på Clas Olson når jeg får sjansen til det. Vil helst ha en trådløs handsfree som er kjapp og enkel å ta på seg når man kjører bil, sliter ganske med å få på meg den jeg har nå til 7250i i bilen. Men takk. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Et bra handsfree set er Jabra BT 250. Idedata Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 En bra "bluetooth-greie" som du kalte det er her Komplett Har den selv og den fungerer utrolig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå