Itw Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei jeg har en western digital 120gb s-ata special edition 8mb catch 7200rmp hdd og den bruker ca 30min på og flytte 10 gb mellom partisjoner.. hva kan være galt? eller er det normalt? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hos meg er det normalt, men trodde ikke det skulle ta så lang tid med S-ATA, men men. Kjører du noen andre progz i bakgrunnen? BTW: innlegg 200 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Gratis med nr 200.. Vet ikke har vell for store forventninger da... Syntes bare maskinen er som sirupp mens jeg flytter og det tar jo VELDIG lang tid og flytte f.eks 20gb da... Nei cpu bruker 11% på dettan så kan ikke være att så mange prog kjører... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 er dma på da? Tar 3min å flytte en del gb mellom to harddisker hos meg men det er vel ikke sammenlignbart. sjekk ytelsen med aida32 eller sisoft sandra eller noe (pcmark?) da ser du om det er normalt Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det går tregt å flytte data mellom to partisjoner på samme disk. Husk at disken skal både lese fra disk og skrive til disk. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Oki men vist det tar lang tid så tar det lang tid:) Bare lurte på om det var noe som var galt jeg Men takk for svar:) p.s vist jeg kjører pc mark eller aida 32 kommer det opp om det er noe galt eller må jeg selv lese det ut av resultatet? I så til felle hvordan lese det ut av resultatet? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 har en liten teori, om at hvis de er koblet på samme ide-kabe, kan det by på problemer. Eller mellom partisjoner på samme disk. bare en tanke. b Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Opplever at det går raskere vist du kopierer filene over istedenfor å flytte dem. Så slette dem etterpå der dem lå. 8MB P-ATA 7200 160GB Kopierte farcry mappa(3GB) på 4-5 min fra en partisjon til en anna på samme disken. TaZ Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) hmm vist du klarer det på 3min... da kopierte du og ikke flytta.. Prøvde pc mark men alle scoorene ble n/a noen ide om hvorfor? Edit: Testa det med kopiere i stede for og flytte, samme mengde data 10gb 13min så det stemme nokk det du sa ja:) Endret 7. mai 2004 av Itw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå