kverna Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei! Lurer på å kjøpe meg en Philips 535.. Trenger en liten telefon med ok funksjoner. Men er den noe å satse på ? Og hvor selges den i norge ? link til produktet: Her Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Trur du må importere for og få den der. Sjekk litt på Amazon.com Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Den var jo interesang.. HATER at norge ikke tar inn så mange merker Lenke til kommentar
bloom Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Bodde i Frankrike i høst og roommaten min hadde denne tlf. Riktignok 530-modellen, men eneste forskjell så vidt jeg vet er at 530 har radio mens 535 har kamera. Nå hadde hun hatt den en stund (kanskje 1,5 år), men den hang på siste verset når jeg dro. Jeg synes den var kul og fikk veldig lyst på den da jeg var der nede, men fant også ut at Norge ikke hadde den (helt til jeg ved en tilfeldighet så den på elkjøp i dag! - 1999,- u/abo) Den har KULE ringetoner! Det eneste kjipe jeg kommer på i farten er ved sms, hvis du begynner å skrive men venter for lenge, går mobilen etter en stund tilbake til hovedskjerm UTEN å lagre meldingen. Fryktelig irriterende, i alle fall når du ikke er vant til det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Her finner du Philips 535. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Mods: si ifra om dette er snikreklame...men altså, er jo ingen andre i norge som har telefonen etter hva jeg vet... Endret 5. februar 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå