Torjus Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har nå: C: = HD 200GB og D: = LG cd spiller Men jeg skal ha i en til HD, og vil unngå at det blir: C: = HD 200GB og D: = LG cd spiller E: = HD 20GB Hvordan får jeg E: til å bli D:? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det mener jeg den blir automatisk. Dersom ikke så er det bare å forandre dette i admin tools. Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Ta ut LG cdspilleren din og så formater 20 GB disken da vill denne bli E: Så sett inn igjen cdspillern Er et progamm i windows du også kan bruke til å skifte Letter eller bruk Patition Magic Endret 7. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
xoop Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bare gå inn i computer management, høyreklikk på partisjon og velg "change drive letter and path" Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Grunnen til jeg skal ha i 20 GB er at jeg har filmer og stæsj på den -Kan jeg ikke ta ut cdrom'n -Ta i HD 20Gb -Starte -Slå av - ta i CD rom `? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Men det er jo to tre klikk så har du endret det uten å måtte ta ut og inn mediene! Høyre klikk på min data maskin -> manage -> Disk Managment: Så høyreklikker du på den stasjonen du vil endre "drive letter" på...! Så enkelt kan det gjøres Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Edit: marzo var litt kjappere Endret 7. mai 2004 av Itw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det mener jeg den blir automatisk. Dersom ikke så er det bare å forandre dette i admin tools. Den ble det i gamle w95 og w98-dager, men i XP må du endre den manuelt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Nå virker det! Jeg gjorde følgene: - Tok ut cdrom'n - Starte - Slå av - Ta i HD 20Gb - Starte - Slå av - Ta i CD rom, CD-brenner og Floppy Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Men floppy'n lyser konstant! LED slutter ikke å lyse Endret 7. mai 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Men floppy'n lyser konstant!LED slutter ikke å lyse Floppykabelen feil vei. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) oki... Men nå har jeg fått en CD-brenner. (LG=cdrom, HP = brenner) Jeg har LG på Master og HP på CS, og jeg finner bare brenneren. Må jeg endre til: LG: Master HP: Slave? Endret 7. mai 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Master på enden av kabelen. Slave på midten av kabelen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Men det er sånn jumper på disse vet du Hvordan koble dem? LG: Master HP: Slave? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 -Jeg prøvde LG: master og HP slave nå, men da fant ikke windows noen cd rommer LOL jeg kobler CS og CS nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå