sluffy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Etter inspirasjon fra sitatleken som ligger i Film/tv lagde jeg denne tråden. Reglene er enkle: Den som gjetter riktig hvor sitatet kommer fra skal komme med et nytt et. Så det gjelder altså å poste sitater eller strofer fra sanger, og så får den som gjetter hvor det kommer fra poste en/et ny(tt). EDIT: Og hvis det ikke kommer svar innen 24 timer kan den som postet sitatet si svaret og komme med et nytt. Da begynner jeg med: I never thought about the universe, it made me feel smallNever thought about the problems of this planet at all Global warming, radio-active sites Imperialistic wrongs and animal rights! no! Endret 7. mai 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Vel, jeg vet ikke om det blir så veldig gøy... Det er jo bare å bruke et utsnitt av teksten og søke på det i en søkemotor, og vips så har du svaret. For eks. fant jeg ut ved et kort søk på Google at sitatet ditt er fra NOFX' sin "Franco Un-American". Den egner seg derimot bra på Film/TV-forumet, siden det er ikke like lett å finne hele filmmanuskripter på nettet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) NOFX - Franco Un-American (fra The War On Errorism, forresten) ------------------- ... cranes perched in scowls, in the window they would peek pacifier pacifies feast upon your illness and let the puppet strings sag pacifier pacifies ... EDIT: han over meg har rett :| (jeg brukte ikke søkemotor, forresten) EDIT2: vet ikke om dere finner denne på en søkemotor, though... Endret 7. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 At the Drive in - Sleepwalk Capsules Riktig? Forresten ikke funnet ved hjelp av google eller andre søkemotorer. Og hvis noen synes det blir teit fordi det er så lett å finne sanger der er det jo bare å poste sanger som ikke er så lett å finne. Og hvis det blir for vanskelig gjør det ikke så masse, du får jo svar/ny oppgave etter 24 timer uansett. Jeg skulle vært Playboy med egen bil. Kjøre rundt i byen med selvsikkert smil. Sjekke opp alle mannekengene, Elske i alle vannsengene. Gi vekslepengene til de trengene. tralllalala(*) på røde fjær. *= får ikke med meg hva han synger der.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Jepps, den var visst lett å finne på google, forresten. Så lenge man brukte rett del av teksten (pacifier pacifies)... Anyways, bra låt. Knall album. Endret 7. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Den var vrien, gitt... :o Mener jeg har hørt det før, ihvertfall stilen, men hører rett og slett ikke mye på slik musikk... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Siden ingen klarte det kan jeg likegodt si det Det var The Aller Værste med Døgnflue, fra albumet Materialtretthet (som for øvrig anbefales) Jeg har litt dårlig tid nå, så nesteman får hive inn et sitat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Siden det blir for lett med svære sitater, tar jeg et lite ett: Self sufficience please! Go go go. Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg kunne det NOFX-sitatet, vennligst ikke bruk søkemotor, da er liksom poenget borte Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg kunne det NOFX-sitatet, vennligst ikke bruk søkemotor, da er liksom poenget borte ... jeg kunne også det NOFX-sitatet da... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Björk - Army of Me Goddamnit. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Fant det på google, men det er jo kjedelig... Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hva med det klassiske anti-google trikset som en av og til ser i filmsitat-tråden? Men_det_finnes_ingen_adgang,_du_kommer_ikke_inn,_du_er_for_streit. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Raga Rockers ! She wasn't to bright but I could tell when she kissed me she knew how to get her kicks Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 smoke some weed and chill out to pink floyd Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 kvikks, du må liksom løse en oppgave for å få gi en ny en Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) kvikks, du må liksom løse en oppgave for å få gi en ny en ja, ble feil sitat tråd dette, skulle vært i den andre. Men låta er Raspberry Beret av Prince Og her er ny; smoke some weed and chill out to pink floyd Lett men et bra sitat Endret 11. mai 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå