Gå til innhold

Netconnection=trege..?

Anbefalte innlegg

Bestilte noe varer fra netconnection på MANDAG morgen og jeg har enda ikke fått noe vare bekreftelse. (Har fått byttet noen varere på orderen så jeg vet at de har registrert den, men er det ikke vanlig å sende ut ordrebekreftelse pr mail?)

I dag er det fredag og har enda ikke motatt noen lapp fra posten.

Er de så trege, eller har jeg vært veldig uheldig i dette tilfellet?

EDIT: Mente mandag, ikke torsdag.

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bestilte i går, og klager over at du ikke har fått lapp i posten i dag?

Håper at han tenker på ordre bekreftelse fra webshoppen på mail.

Det tar nok _litt_ lengre tid å få pakken på postkontoret.

Lenke til kommentar
Bestilte noe varer fra netconnection på Torsdag morgen og jeg har enda ikke fått noe vare bekreftelse. (Har fått byttet noen varere på orderen så jeg vet at de har registrert den, men er det ikke vanlig å sende ut ordrebekreftelse pr mail?)

I dag er det fredag og har enda ikke motatt noen lapp fra posten.

Er de så trege, eller har jeg vært veldig uheldig i dette tilfellet?

Hvilken torsdag? Torsdag-igår-torsdag? Eller forrige-uke-torsdag?

Du burde kunne forvente en ordrebekreftelse per mail nå hvis butikken har for vane å gjøre dette. Ikke alle butikker sender ordrebekreftelser, så det behøver ikke være unormalt. (Noen som har handlet med Netconnection som kan bekrefte/avkrefte om de sender ordrebekreftelser?) MEN du kan ikke forvente at pakka engang er sendt... langt mindre kommet fram. Du er neppe den eneste her i verden som handler med Netconnection.

Posten bruker tross alt noen dager på å sende en pakke, de teleporterer ikke. Ikke noe "3-kolli-to-beam-up-ala-StarTrek" hos Posten AS nei. Det er vanlig med 2-3 dager i postgang ... eller mer. I tillegg tar det normalt en dag for posten å få ut pakkelappen, siden pakkene gjerne ankommer ditt lokale postkontor på ettermiddagen. Og Mr. Postmann (Pat) går gjerne med posten på formiddagen.

Ta det med ro en halv uke ut og tenk litt etter hvem universet er sentrert rundt... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg bestillte en viftekontroller fra de for litt over ett år siden, ordrebekreftelsen kom på mail dagen etter (bestillte kvelden før), men selv om det sto at varen var på lager tok det 4mnd!! før den kom i posten til meg.. Etter det så har jeg ikke bestillt mer fra de :thumbdown:

Sikkert bare ett engangs tilfelle men....

Endret av Nosferatu
Lenke til kommentar
Har enda ikke motatt noe hentelapp :(

Hadde de varen på lager da du bestilte den?

Om varen er på lager finner jeg ikke noe info om på siden dems.

Men nå har det gått over 2 uker siden jeg bestilte og har enda ikke fått noe pakke.

Sente en liten klage til dem for to dager siden og de sa at de skulle sjekke det opp.

Men har enda ikke fått noe svar om at pakken er på vei eller noe.

Dette synes jeg er alt for slapt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...