Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sølv Kabinett m/360W MX-01SL-D-U USB/1394 695 kroner

EKL PAPST Kabinett Vifte 80x80x25mm (13000000014) Vifte m/5,25" kontakt 146x2 kroner

AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz Socket 754, 1 MB cache, BOXED 2595 kroner

Seagate Barracuda 7200.7 200GB IDE ATA/100 8MB cache 7200RPM 1250 kroner

EPoX EP-8KDA3+ Hovedkort for Socket 754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid,Lyd 1695 kroner

Corsair TWINX1024-3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200 DIMMs 2549 kroner

Hansol 19" CRT 930D TCO-99 FLAT Skjerm INVAR, DynaFlat 1997 kroner

MSI CD-brenner IDE 52x/24x/52x/16x Combo silver/black-dark/grey-blue, Retail, X52 475 kroner

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB MPF-920 Floppydisk Intern 137 kroner

VGA-Card Radeon X800 Pro 256MB AGP DVI TV-Out Retail 3863 kroner

Totalt: 15548

Hva synes dere om denne maskinen? er det noe jeg mangler? eller kansje noe jeg burde bytte ut med noe annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke shoppa rundt etter monitorer på en stund....men jeg anntar det fortsatt er kvalitets forskjeller der ute.

Jeg synes bare under 2000kr for en 19 tommer er å spare i det meste laget.

Hvorfor spør du meg?

Vel..det har med helse å gjøre. Av alt utstyret du kjøper nå, så er det bare en ting du kommer til å stirre på time etter time etter time etter time. Og å spare penger på akkurat den, synes jeg er en dårlig og langsiktig helsefarlig investering.

Ta vare på øynene dine..du skal ha de livet ut.

MEN..er det nådd en teoretisk topp punkt på CRT skjermer og den er like god som en Sony eller IIyama eller Eizo sine...så kjør på!!

AKIRA

Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 07/05/2004 : 17:05

Men vil strømforsyningen holde mål da? 

Tror den vil holde mål. Du har jo bare to ide drev. Ellers så kan du jo kjøpe chieftech-kabinettet fra microplex (selges uten strømforsyning) og legge til en bedre en.

Men nå er det jo slik at du må vente til juni, siden nForce 3 250 Gb kortene ikke er tilgjengelige før da, ifølge komplett.

Lenke til kommentar
AKIRAx24 Skrevet 07/05/2004 : 17:10

Nå har jeg ikke shoppa rundt etter monitorer på en stund....men jeg anntar det fortsatt er kvalitets forskjeller der ute.

Jeg synes bare under 2000kr for en 19 tommer er å spare i det meste laget.

Hvorfor spør du meg?

Vel..det har med helse å gjøre. Av alt utstyret du kjøper nå, så er det bare en ting du kommer til å stirre på time etter time etter time etter time. Og å spare penger på akkurat den, synes jeg er en dårlig og langsiktig helsefarlig investering.

Ta vare på øynene dine..du skal ha de livet ut.

MEN..er det nådd en teoretisk topp punkt på CRT skjermer og den er like god som en Sony eller IIyama eller Eizo sine...så kjør på!!

AKIRA 

Den skjermen der vil jeg tro er helt ok og er ikke det dårligste man kan finne. Man finner jo mange 19-tommer nærmere tusenlappen. Men jeg ville heller ha valgt en viewsonic g90f hvis du vil holde deg i samme prisklasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...