FuglFøniks Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har et JVC GR-DVL107 kamera, og har koblet det til firewire porten i pcn. Problemet er at pcn ikke får kontakt med kameraet. Jeg bruker funksjonen " Capture" i Adobe Premiere. Hva kan være galt? Trenger jeg kamera drivere for å overføre film? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Du er ikke den eneste Må vel være noe av det dummeste/kjedeligste jeg har vært med på det der med å overføre video til og fra PC-en Uansett, prøv å søk litt Har vært tusenviss av sånne spm. her før (tror jeg) Ikke gi opp! Lykke til! Ps: Har foressten sett på PC spesifikasjonene til PC-en din og det ser ut. Men det visste du kanskje fra før . Og det var jo ikke det du spørte om Endret 7. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 En venn av meg som lånte brukeren min for dette spm. Takker for svar, noen flere innvendinger? Lenke til kommentar
glennraa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvis ikke du har driveren til kameraet så gårdet ikke, gå inn på jvc hjemmeside og last ned en kameradriver, veldig ofte går det bra uten driver,men jvcer sære slik last ned driveren og innstaler kameraet i xp eller annet os først så ordner det seg, det gjorde det for meg ihvertfal på 2 forskjellige jvc kamerar Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Da har jeg fått kameraet for og prøve har innstalert driverne og bruker pinnacle studio til og få filmen inn på datan.. det går kanskje i fem minutter så kommer bluescreen ut fra sitt hjemmested.. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 fikk det til i stad.. vet ikke helt hva som var problemet men.. det funker i hvertfall nå Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 fikk det til i stad.. vet ikke helt hva som var problemet men.. det funker i hvertfall nå Det er bra Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 fikk det til i stad.. vet ikke helt hva som var problemet men.. det funker i hvertfall nå Nice... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå