pastrom Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Noen som vet av et eksternt volum-hjul som man kan koble på pcn? Tenker på ala dette:Sound Mouse Dette er jo et helt lydkort og ikke bare volumkontroller. Men jeg vil gjerne bruke det lydkortet jeg har fra før, men kunne justere volumet fra en slik kontroller. Ganske genial ting synes jeg. Noen? Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Dersom du har vurdert å kjøpe ett nytt tastatur i nærmeste fremtid kan dette tastauret være en løsning. Det har innebygd volumkontroll. Lenke til kommentar
pastrom Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Takk for tipset! men nei, er godt fornøyd med det tastaturet jeg har. Keytronic er konge! liker ikke de Logitech tastaturene. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 hva med å bygge seg en slik en? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 hva med å bygge seg en slik en? Har du bygd en slik en? Bare lurer på hvor du kjøpte delene.... har sett på elfa men de hadde ikke alt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå