Xzan Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Raidmax Mustang 289 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU289WB Tenkte jeg skulle handle dette og gjøre noe basisk modding på dette, har googla litt etter reviews men finner ikke noe spesielt så om noen har noe å si på dette kabinettet please kom med det før jeg kjøper det Lenke til kommentar
lizon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hvis du skal ha ferdigmodda, så er det et greit kabbis... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 er jo ikke direkte ferdig moddet da. lignet nesten litt på lian li .. Lenke til kommentar
lizon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 er jo ikke direkte ferdig moddet da. lignet nesten litt på lian li .. nei, helt ferdigmodda er det ikke, men det ligner i vertfall ikke på lain li da... Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 er jo ikke direkte ferdig moddet da. lignet nesten litt på lian li .. nei, helt ferdigmodda er det ikke, men det ligner i vertfall ikke på lain li da... Er vel ikke helt ulikt heller da Men det er ikke mye moddet, det er vindu og litt på fronten noe som er helt greit. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ligne litt på ein blanding 70% LianLi 30% Q-Teck Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ligne litt på ein blanding 70% LianLi 30% Q-Teck Enig Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Er ikke tilhenger av kabinetter med ferdig vindu i sidedør og slikt. Men for å være ærlig likte jeg dette kabinettet Men Xzan du kan jo modde dette senere for å få et litt mer særpreg slik at du får det slik du ønsker. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Yepp, derfor jeg tenkte på det men jeg var hovedsakelig ute etter om noen hadde en mening om dette kabinettet, noen som faktisk hadde det Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ligne litt på ein blanding 70% LianLi 30% Q-Teck Enig Må si meg enig jeg også. Lignet ganske mye på det gamle Q-Tec kabinettet mitt faktisk... Men det trenger jo ikke være negativt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå