Gå til innhold

Nazi spill på det groveste

Anbefalte innlegg

Det lithium snakker om er ikke hvorvidt 15 millioner tyskere døde under andre verdenskrig; men om tyskere som ble deportert etter krigen slutt. At dette var en form for etnisk rensing kan du rett og slett ikke nekte for. De ble ikke sendt i konsentransjonsleirer og gasset, men de ble likefult deportert, og mange døde under denne deportasjonen. (Tallene har ikke like god greie på som Lithium påstår å ha). Det er det samme som skjedde da de palestinske områdene ble be besatt; de som bodde der ble deportert.

I og for seg en forståelig handling, man ønsker ikke å ha fienden boende som naboer. Tilsvarende skjedde vel også, i mindre grad, i andre land etter andre verdenskrig. Man ville ikke ha noe å gjøre med fienden, eller folk som fraterniserte med dem. (DREP DEN JÆVLA TYSKERTØSA).

Les igjennom ting du svarer på, så slipper du å hisse deg opp uten grunn. Det VAR faktisk synd på disse tyskerne som ble revet opp fra områder de gjerne hadde bodd på i generasjoner, av grunner de ikke kunne hjelpe noe for. De var ikke nødvendigvis nazister.

Dersom du finleser tråden litt, ser du at lithium i sitt innlegg 10/05/2004 : 17:17 skriver at det nok var langt fler enn 15 mill tyskere som døde under andre verdenskrig...

At 3-4 mill døde under denne folkeforflytningen det forøvrig refereres til, savner ihvertfall jeg dokumentasjon på...

btw: "les igjennom ting du svarer på"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal finne kilde jeg, asap.

Tror jeg overdrev litt med de Tyske totalt sett dødsfall. Skal finne kilden igjen.

En kilde om etnisk rensing av tyskere:

Etnisk rensing

http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Heimatvertriebene

Annet sitat:

"By the end of World War II, 80% of all German cities of more than 100,000 inhabitants were destroyed."

Det bør bety høye sivile tap...

Bombingen av Dresden

http://encyclopedia.thefreedictionary.com/...orld%20War%20II

Bombingen av Dresden. Hvis noen ikke er kjent med den hendelsen, bør det leses.

Endret av lithium
Lenke til kommentar
Dersom du finleser tråden litt, ser du at lithium i sitt innlegg 10/05/2004 : 17:17 skriver at det nok var langt fler enn 15 mill tyskere som døde under andre verdenskrig...

At 3-4 mill døde under denne folkeforflytningen det forøvrig refereres til, savner ihvertfall jeg dokumentasjon på...

btw: "les igjennom ting du svarer på"

Poenget mitt var ikke her hvor mange som døde; jeg synes lithiums tall virker noe høye. Poenget var vel heller at det ikke var snakk om hvor mange sivile tyskere som ble drept; snarere å påpeke at det var utøver etnisk rensning mot tyskere etter andre verdenskrig.

Og jeg leser grundig før jeg poster noe :roll:

Lenke til kommentar

Hm, har selv prøvd Ethnic Cleansing (jeg lastet det selvfølgelig ned, jeg gir ikke vekk pengene mine til nynazister) og det er mildt sagt ELENDIG.

Det er sannsynligvis det mest amatøraktige spillet jeg noensinne har spilt, det er så ille at man nesten må prøve det selv for å finne ut hvor dårlig det faktisk er.

Personlig, har jeg ingen problemer med konseptet, det er heller utførelsen som irriterer meg, dette spillet er så overhypet av folk som dere at det nesten ikke er til å tro.

Ut ifra hva jeg har forstått, bruker skaperen slike tråder som dette på diverse forums rundt om i verden til å få overbevist nynaziene om at dette er den beste ting siden ferdigoppskåret brød.

Det beste aspektet med spillet var vel musikken.

Lenke til kommentar
Enten noen som morer seg med å lage en acount til, eller så har vi en person med litt spes. meninger. Anbefling til deg Espen, ikke kom med noe rasistiske/nazistiske utsagn, det kommer bare til å føre til permban (og den andre accounten om du bare morer deg).

Det er nok samme bruker som gikk under kontoen JAN en periode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...