Gå til innhold

Nazi spill på det groveste

Anbefalte innlegg

Greit. :dontgetit:

Dubcék var vel den som var nærmest å gjennomføre noe som minner om neo-marxisme. Uheldigvis valgte gammelkommunistene i Sovjet å intervenere. Prahavåren i 68 døde da Breshnev lot tanksene sine rulle inn i byen.

Edit: Fjotten - Ønsker du ikke å svare skal du selvsagt få slippe. Om dette skyldes dine manglende kunnskaper om marxisme/eksistensialisme, er det strengt tatt bare deg som vet. Jeg er som du kanskje har skjønt ikke en wannabie-commie. Jeg er heller ikke anti-USA. Men jeg har et litt annet syn på verden enn deg. Les litt, og du skal bli vis. :hmm:

Endret av Antikapitalist
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

er trist jeg :cry: trodde de fleste på dette forumet hadde nok vett til å ikke forsvare en simulering av rase uttrydelse.

virker som det er folk som har veldig behov for å forsvare rasister...

shame on you :mad:

dette er flaut at så mange forsvarer noe av det mest forkastilig i vår verden, spill som det som er linket til her, er til for motivere rasister til å drepe, ikke underholde 13 årninger hjemme, man må se litt forbi skjermbildene hvis man skal si noe uten at det blir rasistisk i denne posten. Syntes det blir veldig dumt å sammenkligne ww2 spill med dette.

Det virker som det er flere skap nazister her, det er hvertfall flere som har kommet med direkte rasistiske komentarer: spesielt moonsoon og espen 89 :nei: fyy hva ville mora de sagt!

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Mange snakker om ytringsfrihet her og jeg er helt enig i at den er viktig. Jeg tolerer også alle holdninger, politiske ytringer og standpunkt med enkelte unntak. Jeg mener at hat, ikke bare fra nazister men fra alle folkegrupper er ille.

Jeg aksepterer ikke hat fra islamske fundamentalister mot vesten, jeg aksepterer heller ikke rasisters hat mot mørkhudede f.eks. Jeg begriper ikke hvordan diskriminering, undertrykkelse og overgrep kan kalles politikk og jeg forstår ikke hvordan mennesker klarer å hate store grupper på generell basis uten å engang tenke på at alle er individer og ikke kan sees på som en helhetlig gruppe.

Jeg syns likevel at humor er viktig. Jeg kan like godt le av en vits om en pakistaner som en vits om en svenske. Jeg syns det kan være morsomt å spille på stereotyper uten at det ligger vonde baktanker bak. Jeg har ikke spillt dette spillet og kommer aldri til å gjøre det, men jeg kan ikke skjønne at noen kan syns at det er morsomt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hm? Jeg prøver vel ikke skjule hva jeg mener? Det er klart nok det. Jeg legger bare ikke ut i det vide og breie fordi det ikke har noen hensikt. Uansett, spillet suger maks på tvers i vinkel opphøyd i pi så samme kan det være. Er som å hisse seg opp over de latterlige flash spillene som av og til dukker opp på vg/db.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...