Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hva er din favorittsang og hvorfor? Jeg har lyst til å vite hva dere liker. Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Britney spears - baby hit me one more time Edit: kødda jeg liker det meste av Jimmy Eat World, har ikke noe bestemt favoritt sang, ellers liker jeg mye forskjellig punk Endret 7. mai 2004 av _Finch_ Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Britney spears - baby hit me one more time Edit: kødda jeg liker det meste av Jimmy Eat World, har ikke noe bestemt favoritt sang, ellers liker jeg mye forskjellig punk Punk er bra. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Killerzevs: Liker du punk? Det er jo gjerne radikal musikk, du er ikke akkurat den jeg forbinder med sosialisme og forståelse... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Britney spears - baby hit me one more time Edit: kødda jeg liker det meste av Jimmy Eat World, har ikke noe bestemt favoritt sang, ellers liker jeg mye forskjellig punk Jimmy eat world kategoriserer ikke under punk, men post-grunge\rock, emo og indie rock. Favoritt sang all time : Jimmy eat world - Sweetness Hvofor : (ubrukelig spørsmål får ubrukelig svar, men skal prøve å forklare) I alle sanger er det refrenget som er høydepunktet i sangen, men versene i Sweetness er like kult som ref. dermed genial fra start til slutt Det er nesten umulig å si en favoritt sang.... Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jimmy eat world kategoriserer ikke under punk, men post-grunge\rock, emo og indie rock. sa jeg at jimmy eat world er punk kanskje? jeg sa at jeg liker jimmy + punk Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 him og lifehouse har mye bra musikk som jeg pleier å høre på synes det er behaglig å høre på og akuratt passe rolig for meg Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Maroon 5 og Radiohead bra musikk! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Killerzevs: Liker du punk? Det er jo gjerne radikal musikk, du er ikke akkurat den jeg forbinder med sosialisme og forståelse... Hva mener du med det da? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Jeg har igrunn flere favorittsanger. Men jeg kan nevne noen: Howard Shore - The Breaking of the Fellowship Hvorfor: fordi den er -utrolig- vakker og er et genialt musikkverk. Den er samtidig fantastisk, episk, trist og, som sagt, genial. Det hender faktisk jeg får tårer i øynene av å høre på den. U2 - Pride Hvorfor: også en utrolig god sang. Kjempebra vokal, kjempebra instrumental, kjempefengende, kjempegenial. U2 på sitt beste! Guns N' Roses - November Rain Hvorfor: i mine øyne, er dette GNRs alle beste sang. For ikke å snakke om Slash sine -utrolige- gitarsoloer (og da spesielt den på slutten!), er selve melodien og sangen utrolig fin og vakker! Anbefales sterkt! Endret 7. mai 2004 av Treblad Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 D-12 feat. Eminen - My Band. grunn: teksten... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bobby Conn - Winners Teksten, feelen, grooven, og rythm. [/idoldommer] Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvis jeg må velge en sang måtte det ha blitt: Elliott Smith - Between the Bars En av de absolutt beste sangtekstene jeg har hørt/lest, perfekt framført med Elliott Smith sin silkemyke stemme og gitarspill. Det at de eneste instrumentet er gitar, pluss vokal, gir hele sangen en veldig monoton atmosfære. Den er bare så vanvittig bra!! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Lifehouse er digg. Har hørt sinnsykt mye på det første albumet deres, No name Face. Virkelig deilig musikk som det samtidig er litt fres over. Av annen musikk må selvfølgelig Oasis nevnes. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 The Smashing Pumpkins - Hummer. Generelt sett så er hele Siamese Dream plata digg. Nydelig å høre på i bilen...om natta.. og når en kjører aleine. Ahhh.. fikk nesten lyst å ta en liten kjøretur nå. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 [PRESISERE] Beste sang, ikke favoritt band\artist[/PRESISERE] Oovz : Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har vel egentlig ganske mange favoritter, og for en som meg med ganske bred musikkinteresse er det veldig vanskelig, om ikke umulig, å velge én god låt fremfor en annen. Men jeg kan kanskje ta en av mine favoritter, nemlig Queen sin "Bohemian Rhapsody". Hvorfor? Teksten er strålende og hele sangen er bygd opp veldig systematisk og perfekt timet. At den har en strålende kombinasjon av flere stilarter, har dynamikkforskjeller og til og med forskjellige takter gjør sangen veldig variert. Freddies synging og strålende pianospill er det ingenting å si på, og Brian Mays geniale gitargeni har jo konstruert en av de beste ballade-soloene all time i denne sangen, for å ikke snakke om de strålende lydene fra gitaren hans før "Nothing really matters"-delen på slutten. Jeg vet ikke hvor de fikk idéen fra, men den kinesiske gong-gongen som de slår på kun én gang helt til slutt passer også helt perfekt inn. Dette er en av sangene du får frysninger nedover ryggen av hvis du er glad i flotte harmonier... Killerzevs: Hva mener du når du skriver i undertittelen at du "trenger tips"? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kommer vel an på dagsformen da...... Enjoy The Silence - Depeche Mode Stripped - Depeche Mode Engel - Rammstein Jean Michel Jarre - Oxygene IV Inno A Satana - Emperor Rumpa Mi - D.D.E (kødda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå