Mazeking Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Trenger et mail/webhotell med følgende funksjon. Mulighet for andre å sende mail til bruker1@mittdomene og bruker2@mittdomene. Kan jeg da med EN pålogging og mail konto mottat mail til en konto og her sortere innkommende mail basert på mottaker. Ønsker da at Mailen filteres i kataloger basert på mottagere som er spesifisert. vil det også la seg gjøer å SENDE mail fra en slik konto med forskjellige reply to nanvn avhengig av hvem mailen skal sendes til? Slipper da å logger på X antall mailkontoer for å sjekke og sende mail. MazeKing Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg trudde Norge hadde kasta deg ut jeg Mullah! ... sjekk Domeneshop.no, litt dyre, men stabilt og fint, greit kontrollpanel også. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Trenger et mail/webhotell med følgende funksjon. Mulighet for andre å sende mail til bruker1@mittdomene og bruker2@mittdomene. Kan jeg da med EN pålogging og mail konto mottat mail til en konto og her sortere innkommende mail basert på mottaker. Ønsker da at Mailen filteres i kataloger basert på mottagere som er spesifisert. vil det også la seg gjøer å SENDE mail fra en slik konto med forskjellige reply to nanvn avhengig av hvem mailen skal sendes til? Slipper da å logger på X antall mailkontoer for å sjekke og sende mail. MazeKing Du kan jo bare bruke f.eks. Outlook m/ regler. Men du tenkte mer på en web-basert løsning? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Trenger et mail/webhotell med følgende funksjon. Mulighet for andre å sende mail til bruker1@mittdomene og bruker2@mittdomene. Kan jeg da med EN pålogging og mail konto mottat mail til en konto og her sortere innkommende mail basert på mottaker. Ønsker da at Mailen filteres i kataloger basert på mottagere som er spesifisert. vil det også la seg gjøer å SENDE mail fra en slik konto med forskjellige reply to nanvn avhengig av hvem mailen skal sendes til? Slipper da å logger på X antall mailkontoer for å sjekke og sende mail. MazeKing Du kan jo bare bruke f.eks. Outlook m/ regler. Men du tenkte mer på en web-basert løsning? Ja, jeg vet det går ann i outlook, men det er som du nevner så er det webmail jeg er ute etter å kunne fikse dette i. MazeKing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå