runeovrebo Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 eg har ein p4 1.7GhZ korleis stiller eg på fsben eg finner den ikkje i biosen. mitt h-k er eit Msi 850 pro (ms-6339. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-07 01:42, runeovrebo skrev:eg har ein p4 1.7GhZ korleis stiller eg på fsben eg finner den ikkje i biosen. mitt h-k er eit Msi 850 pro (ms-6339. noe som heter manual. På mitt msi kort (Jeg har ikke samme som deg) kan jeg stille på fsb på noe som heter "Hardware Monitor" eller nå. Der man ser temperaturen på prosessoren. Lykke til! PS! er det intel chipset så er vel fsb låst og. Det er det i alle fall på fadern p4 hovedkort. Lenke til kommentar
runeovrebo Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 blit litt klokere det går ikkje an og stile på fsbn på dette britkorte kjøper nytt snart. Lenke til kommentar
runeovrebo Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 kan eg fikse det med og laste ned ein bios oppdatering??? Lenke til kommentar
runeovrebo Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 ok, er det vanskelig eller? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 BIOS update er en smal sak. Gå på hjemme sia til produsenten av HK -->download-->bios finn ditt kort. Les instruksjonene og følg disse Lenke til kommentar
runeovrebo Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 ok. dår det an og laste ned bios son at du kan klokke med multtiplier og?? Lenke til kommentar
runeovrebo Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 kan eg med ein ny bios opdate, jere son at eg kan overklokke? Lenke til kommentar
Twister Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Det er vel bare å prøve og se.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå