Sator Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei Noen som vet hvordan jeg bytter de standard idiot instillingene tilbake til gode gamle sikkerhets instillingene? Er bra kjedelig å måtte ut i sikkerhets modus for å få tilgang til dem hver gang jeg trenger dem. Har tråla Group Policy men er vist bra gjemt som mye annet ja. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kan du omformulere spørsmålet ditt litt ? "idiot instillinger" ? har aldri sett det... Lenke til kommentar
Sator Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Ok. De jeg mener er idiot innstillinger er den "Sharing and Security" saken du får opp på filer og mapper. Der en kunn kan feks share en mappe til ALLE eller ingen og en har ingen mulighet til å ta eierskap osv... Jeg vet der er en instilling som fjerner den og erstatter den med den du får opp i sikkerhets modus og i Win2k som standard men har ikke klart å finne den. Endret 7. mai 2004 av Sator Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 tools -> folder options ->view -> fjern krysset i "use simple file sharing" Problem solved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå