harald_ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) hvilket program bruker port 445 Endret 7. mai 2004 av harald_ Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) MS DS ifølge en portlist jeg leste. Det er også et par irc-wormer på samme porten, "Lioten, Randon, WORM_DELODER.A, W32/Deloder.A, W32.HLLW.Deloder" er noen av de, det er sikkert flere også. edit: Sasser-ormen bruker det også. Du kan lese mer om den her. Endret 7. mai 2004 av _oDIn_ Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Sasser utnytter en 'liten' bug i lsass som er en tjeneste på port 445 Lenke til kommentar
hart Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har du Tele2 som ISP så har de stengt denne porten i hele sitt nettverk (pluss noen til). Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Full oversikt over alle porter finner vi hos IANA : http://www.iana.org/assignments/port-numbers Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Stenges for dårlig bruk av emnefeltet Kan jo utdype litt: Emnefeltet er der for å gi en god beskrivelse av hva tråden inneholder. Beskrivelsesfeltet vises ikke i listene som generers og burde aldri vært der. Der for stenger jeg tråder som har et emnefelt som alene ikke sier meg noen verdens ting. Tror beskrivelsesfeltet forsvinner rimelig fort Endret 7. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg