Snutn Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg skal kjøpe 17" Lcd-skjerm under 4000. Spiller for tiden lite, men skriver og surfer mye. Har sett på Samsung 172 V, men er litt usikker. Vil ha mest for penga. Hva er best allround under 4000? Mvh Snutn Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg går personlig rundt og venter på noen tester av E-yama skjermen de har på netshop, den ligger godt under 4000 og har 14ms! må jo være knall til spill Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har du sett på den store LCD testen del 1? Hvis du ikke spiller så trenger du ikke være så inmari kravstor, men bare passe på at skjermen er god på farger Lenke til kommentar
Marti Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hva menes med "god på farger"? Er 24-BIT greit? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hehe, sjekk kommentarene vi har på fargegjengivelse. Skjermene varierer på hvor bra de er på fargene uavhengig av antall bit fra skjermkortet (fyllepost. Beware teh skrivefeil) Lenke til kommentar
Snutn Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Så gjennom den store lcd testen del 1, men fant dessverre ingen lcd-skjerm under 4000 kr som fikk ok kritikk. De nermeste min prisklasse var NEC 1760 NX og Iiyama E431S. Er det noen som vet om disse merkene har noen billigere modeller som duger? Eller noen andre konkrete monitorer som utmerker seg? Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 vi får inn en e-yama til testing snart som ligger rett over 3.000 Det er en annen tråd om det - les litt i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå