PureTamil Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ser frem til den dagen HW.no kan teste en slik disk jeg. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 mm, dette har jeg ventet på lenge... Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 RAM-baserte harddisker kommer Hva sies til en "harddisk" med opp til 3 GB/s overføringshastighet? Det er nå mulig med DRAM-baserte harddisker som visker ut skillet mellom minne og platelager. Men de er ikke for alle - enda. Les artikkelen her Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 mm, dette har jeg ventet på lenge... Og jeg tror nok du må bero deg på å vente en god stund til om du ikke har et budsett på linje med en middels kommune Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg som trodde raptor er kjap Lenke til kommentar
rusle Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Solidstate disker har det jo vært lenge. Problemet har altid vært det samme, prisen har vært for høy i forhold til lagringskapasitet. Når prisen har sunket så har kravet til lagringskapasitet samtidig økt og prisen på vanlige hardisker har sunket så mye at de fortsatt ikke har vært aktuelt for vanlige dødelige med vanlig lommebok. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kommer den med USB og FireWire tilkobling ? Hvor mange FPS får jeg i CS med en sånn? Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 det går nok ikke med dagens usb eller firewire du må nok ha 3 stk tg linjer bare til deg for mette bare en hardisk? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Det kommer mer og mer av dette nå. Texas Memory Systems presenterte sin RamSan-320 på CeBIT tidligere i år: http://www.superssd.com/products/ramsan-320/ Prisen starter på noen hundretusen... P.S. 10GB flashdisk med SATA2 grensesnitt hadde vært noe Endret 7. mai 2004 av snorreh Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Stilig! En disk som ikke er mekanisk og kan lagre noen GB. Men men, oss forbrukere får nok vente på slike disker. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Vil ikke disse diskene være veldig stillegående også, ettersom det ikke er bevegelige deler i den? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det ble jo slått opp stort om samme saken midt på 90-tallet, og joda, det kom, prisene har sunktet ganske bra også. Nå får man jo sånne for under 1000 kr. De kalles Compact Flash og brukes i mange digital kamera og mp3 spillere. (256MB harddisk var stort den gang!) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 En perfekt harddisk for SAS... Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 handler ikke om kvalitet, men mere om markedsføring...først må etterspørselen skapes(ikke at det er vanskelig med en sånn disk! hehe) så etter en stund eller to kan de slippes for så og ta markede med storm... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 det går nok ikke med dagens usb eller firewire du må nok ha 3 stk tg linjer bare til deg for mette bare en hardisk? Var ikke TG-linja på 1Gb/s? Da trenger du 24 slike linjer (disker overfører 3 Gigabyte, ikke bit) Grei disk til OS det der... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 De kunne jo fikset i forbrukermarkedet med disker på 6-7Gb og oppover. Holder i massevis til OS og programmer. Disse burde vel ikke være fullt så dyre i masseproduksjon? Jeg vet om endel folk som ville kjøpt så lenge de kostet under 5000... Lenke til kommentar
viranth Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Litt av en råtass det greiene der. Men skal litt til før en privatperson trenger noe sånt. Bortkastet om man bare spiller, ser på filmer/tv-serier og surfer på nett. Men det er jo kanskje et steg videre mot en mer kompakt datamaskin!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå