Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

haugaland kraft bredbånd

Anbefalte innlegg

snakket med ein eletriker i dag, som har det elektriske i huset mitt, der er alt gjort klart for bredbånd, kabeltv osv frå haugaland kraft. dette er nøyaktig samme systemet som lyse har i stavanger. :D

det eg reagerte på er at han ville ha 2500 :cry: kr for ein 10" rack til å plassere inni eit skap som han skulle ha 1000 kr for. skapet er greit. overleve det, men er 2500 kr for ein rack ein god pris eller dårlig pris. går ut ifrå at dette er ein form for avansert switch eller noko sånt? kan eg i så fall bruke ein vanlig switch i staden for?

viss dette er ein dyr pris for ein rack, nokon som veit kor eg kan finne det "billig"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
beklage...

snakket meir med haugaland kraft i dag, dei viste ikkje at dei trengte noko slikt, så det var nok berre eletrikerene som prøvde å tjene litt ekstra på meg. :thumbdown:

Tja, han foreslo en elegant løsning. Det koster jo endel og er selvsagt ikke nødvendig hvis du ikke liker at tin er 100% pent og ryddig.

Lenke til kommentar
snakket meir med haugaland kraft i dag, dei viste ikkje at dei trengte noko slikt, så det var nok berre eletrikerene som prøvde å tjene litt ekstra på meg.  :thumbdown:

Tja, han foreslo en elegant løsning. Det koster jo endel og er selvsagt ikke nødvendig hvis du ikke liker at tin er 100% pent og ryddig.

Mich will ein rack gekaufe zu meinem hw-hause. Dass ist sehr schön. :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...