dax Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Er det noen som vet hvordan jeg kan se hvor mangel linjer med kode jeg har skrevet? Tenkte om det finnes et program eller noe sånt, som jeg bare sier hvilken mappe jeg ønsker å vite antallet linjer i? Kan jo altids les antall linjer i Dreamweaver, men må jo finnes en bedre måte.... Hadde vært morro å sett, da jeg jobber med ett skole prosjekt. Ved å vite antall linjer kan jeg lettere beskrive arbeidsmengden som er lagt ned i prosjektet. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 OK, det du gjør er at du limer inn det du har gjort i word, velger "verktøy" -> "ordtelling". Der kan du se antall linjer. Ikke en veldig original idè, men den skal funke... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Regner med at du bruker notepad da. Ta i bruk en php editor med fargelegging av kode, som oftest så har de linje markering og. I det minste de jeg har prøvd. Veldig greit når du får feilmeldinger som refererer til linje nummer. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 sitter du på linix, er det bareå bruke kommandoen wc: torbjorn@intern(~/php)$ wc aoorg3.php 137 436 5486 aoorg3.php 137 linjer, 436 ord, 5486 tegn Lenke til kommentar
dax Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) sitter du på linix, er det bareå bruke kommandoen wc: torbjorn@intern(~/php)$ wc aoorg3.php 137 436 5486 aoorg3.php 137 linjer, 436 ord, 5486 tegn wc * funket som helt konge.... Endret 7. mai 2004 av dax Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Du kan vel også bruke count til dette foremålet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå