Gå til innhold

Omega Drivers v2.5.36b


Anbefalte innlegg

Har testet ut omega driverene, men har problem med de nyeste pakken.

 

Er det noen andre som bruker disse driverene??

 

Link til diskusjonsforumet:

 

http://www.driverheaven.net/showthread.php?s=&threadid=42808

 

Min maskin kræsjer når jeg setter den i "suspend" mode....

 

Har brukt 2.5.0.4 i lengre tid uten problemer... De der j*vla gamle driverene som ligger ute på Fujitsu Siemens support sider er fra 2002....... Må derfor inn med "nye" modda drivere...

 

Noen som har erfaringer?? Please Comment.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har testet ut omega driverene, men har problem med de nyeste pakken.

 

Er det noen andre som bruker disse driverene??

 

Link til diskusjonsforumet:

 

http://www.driverheaven.net/showthread.php?s=&threadid=42808

 

Min maskin kræsjer når jeg setter den i "suspend" mode....

 

Har brukt 2.5.0.4 i lengre tid uten problemer... De der j*vla gamle driverene som ligger ute på Fujitsu Siemens support sider er fra 2002....... Må derfor inn med "nye" modda drivere...

 

Noen som har erfaringer?? Please Comment.. :D

Med denne driveren så får jeg rundt 10% mer ytelse i 3dmark 2001 enn med de originale driverene... Er det noen så har noen andre tall?

Lenke til kommentar

Hvis du med suspend mode mener hvilemodus så er ikke du den eneste. Vet ikke hvordan jeg fikser det, men det er ikke så farlig siden jeg veldig skjelden bruker hvilemodus.

(Brukte det for første gang på et år her om dagen så jeg vet ikke om det er et problem bare med denne driveren.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

bryhon: Ati 340IGP, integrert kort med 16-128MB minne, tatt fra ordinært minne.... Merket ingen forskjell fra 64-128MB minne...

Men nå går det helt fint å spille Medal of Honor på 800*600 med alt på, og på 1024*768 så går det ok, men blir lag hvis det er mye som skjer,,,,

 

akerman: Have U tried the driverheaven support forum? Think I saw a post with the same problem...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

tivolieselet: Kjører samme driver som deg 2.5.36b,, Etter at jeg installerte winXP PRO så kunne jeg plutslig gå inn i "hvilemodus" uten at den kræsjer!! Hurra!! ,, ,, ,, Men, nå hender det at maskinen kræsjer noe helt for j'vlig, og den eneste måten til å få maskinen til å respondere er å slå av strømmen,,, Litt slitsomt, dette skjer ca 1-3 ganger i uken... og vilkårlig,,,,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...