Jan-E. Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har fått et virus som antivirusprogrammet (AVG) fant og fjernet. Problemet er bare det at det kommer opp advarsel fra AVG med jevne mellomrom om at jeg har viruset og må kjøre AVG, jeg gjør det men det finner ingenting. Beskjeden jeg får er: Virus:Trojan Horse Downloader.Keeval.B C:\system volume information\_restore{8A4763C7-2557-49D6-93C4-758886FF7544}\RP47\A0026254.exe Maskinen oppfører seg helt normalt, men det er jo en irriterende beskjed som popper opp i tide og utide. Noen som vet? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 har du oppgradert for virus definisjoner? Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 har du oppgradert for virus definisjoner? Ja, har gjort det flere ganger etter det begynte å poppe opp beskjeder. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) jeg har samme prog du må trykke update selv om skriften er grønn jeg scannet 4 ganger før den fant viruset og fjernet det er en ny update i dag Endret 7. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 jeg har samme prog du må trykke update selv om skriften er grønn jeg scannet 4 ganger før den fant viruset og fjernet det er en ny update i dag Jeg har vel hatt viruset i 3-uker og antivirusprogrammet kjøres automatisk hver dag, oppdaterte sist akkurat nå(67kb) Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Noen som vet hvor det ligger? Har prøvd å lete i C:\ ......... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Skru av System restore. Skann på ny. Lag et nytt restorepoint etterpå. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Skru av System restore.Skann på ny. Lag et nytt restorepoint etterpå. Javel, det hørtes jo enkelt ut.......... Du kunne ikke forklart litt? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Høyre klikk på my computer-system restore-turn off......... Nytt restore point: Gå på start-programs-accessories-system tools-system restore-create a restore point. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Skal prøve det senere. Har Norsk XP, men jeg skjønner det vel kanskje...... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Høyre klikk på my computer-PROPERTIES-system restore-turn off......... Sorry glemte PROPERTIES. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Høyre klikk på my computer-PROPERTIES-system restore-turn off......... Sorry glemte PROPERTIES. Det ser ut som at det virker. Hva skjer, blir viruset liggende i gjenopprettingen? I såfall, kan det gjøre noen skade derfra? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå