Singh tha king Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 etter mpx nå, så koster k700 rundt 4000,- men den vil sikkert gå ned i pris etterhvert Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) jeg vil hvertfall ventet på K700 om den ikke blir utsatt så mye...men du burde nesten vurdere Motorola E398 den har samme specs på mye, bl.a skjermen...veier litt mer men har minnekort og mp3 spiller og mpeg4 spiller...(video) og stereo høytalere...+++ den skal visst komme dette kvartalet Endret 8. mai 2004 av 2mass Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) jeg vil hvertfall ventet på K700 om den ikke blir utsatt så mye...men du burde nesten vurdere Motorola E398 den har samme specs på mye, bl.a skjermen...veier litt mer men har minnekort og mp3 spiller og mpeg4 spiller...(video) og stereo høytalere...+++ NÅR KOMMER DEN TIL NORGE? .. SOrry caps, men.. Når kommer den? Evt, kommer den i det hele tatt, den er jo perfect! Mp3, minnekort og video mulighet! EDIT: Whoops, så det nå 2mass! Endret 8. mai 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Hehe, svarte på det akkurat når du quota meg det er dette kvartalet den er ventet , mao ca samtidig som k700 vil jeg tro.. den skal nok komme hit siden det er en vanlig GSM 900\1800\1900 tlf...:D fikk litt lyst på den Anmeldelse av den Endret 8. mai 2004 av 2mass Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hehe, svarte på det akkurat når du quota meg det er dette kvartalet den er ventet , mao ca samtidig som k700 vil jeg tro.. den skal nok komme hit siden det er en vanlig GSM 900\1800\1900 tlf...:D fikk litt lyst på den Jau, men ingen som har noen prisantydelese ? Jeg er ikke noen Motorola fan, vil helst ha SE K700 selv, men irritasjonen tar overhånd når den ikke har minnekort Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) har ikke sett noe men den bør vel ligge rundt K700 et sted vel ? tiden vil vise.. http://www.dinside.no/km_bilde/6/119636.jpg Endret 8. mai 2004 av 2mass Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 har ikke sett noe men den bør vel ligge rundt K700 et sted vel ? tiden vil vise.. Jau, den _bør_ det Med tanke på specs. Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Motorola e398 var fin!! Den må nok vurderes den også!! Får vente til sommeren og se hva som kommer!! (k700/e398/cx65 ??) Er jo litt teit hvis man ikke kan ha minnekort på k700...da er jo mye av moroa borte..mp3spilleren er i alle fall da helt ubrukelig.. :| Men er motorola noe bra da?? Ble ikke veldig imponert over t720.. og er vel ikek 100% sikkert at den kommer til norge?? Akkurat nå heller jeg nesten litt mot cx65, kjøpe den nå, og så vente til det kommer noe skikkelig bra med å kjøpe igjen, etterhvert når 3g kommer osv.. Men vet jo ikke om jeg helt liker siemens, akkurat nå bruker jeg min gamle siemens a50 , siden jeg mista min se t300 :| Men er vel uansett lurt å vente litt? Ikke no lurt å kjøpe T630 nå? Endret 9. mai 2004 av ImmerFx Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Motorola e398 var fin!! Den må nok vurderes den også!! Får vente til sommeren og se hva som kommer!! (k700/e398/cx65 ??) Er jo litt teit hvis man ikke kan ha minnekort på k700...da er jo mye av moroa borte..mp3spilleren er i alle fall da helt ubrukelig.. :| Men er motorola noe bra da?? Ble ikke veldig imponert over t720.. og er vel ikek 100% sikkert at den kommer til norge?? Akkurat nå heller jeg nesten litt mot cx65, kjøpe den nå, og så vente til det kommer noe skikkelig bra med å kjøpe igjen, etterhvert når 3g kommer osv.. Men vet jo ikke om jeg helt liker siemens, akkurat nå bruker jeg min gamle siemens a50 , siden jeg mista min se t300 :| Men er vel uansett lurt å vente litt? Ikke no lurt å kjøpe T630 nå? .. ikke kjøp T630 nå, det vil du angre på når disse kommer ut! Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 jepp.. Bedre å vente på de andre, og så finne ut hvilken av de jeg skal ha når de har kommet, så jeg kan lese tester/se på de i butikken... Men vil ikke bruke mer enn 3000, så skal jeg ha k700 må jeg vente lenge tenker jeg...får se hva som skjer utover sommeren.. Får klare meg med a50 litt til.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 jepp..Bedre å vente på de andre, og så finne ut hvilken av de jeg skal ha når de har kommet, så jeg kan lese tester/se på de i butikken... Men vil ikke bruke mer enn 3000, så skal jeg ha k700 må jeg vente lenge tenker jeg...får se hva som skjer utover sommeren.. Får klare meg med a50 litt til.. HALLO, jeg klarer meg med 3210 ( som såtr i lader 24/7 ) Hadde planer om og kjøpe T630 selv, men så kom jeg over amobil.no sin artikkel om K700.. og bestemte meg for og vente.. Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 hehe, jeg har en nokia liggende et sted jeg og, 3310, den og har dårlig batteri...så skulle jeg brukt den måtte det blitt som du bruker din-lader 24/7 a50n fungerer jo greit nok..bedre å klare seg med den og så vente på noen godsaker.. Du selv skal ha K700? Er det ikke dumt uten minnekort? Hmm, men ellers er den jo skikkelig digg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) hehe, jeg har en nokia liggende et sted jeg og, 3310, den og har dårlig batteri...så skulle jeg brukt den måtte det blitt som du bruker din-lader 24/7 a50n fungerer jo greit nok..bedre å klare seg med den og så vente på noen godsaker.. Du selv skal ha K700? Er det ikke dumt uten minnekort? Hmm, men ellers er den jo skikkelig digg. Jo, men jeg har da ikke bruk for mer minne heller;) Har lest en rewiev, han hadde 39 MB.. Da var telefonen strippet for spill og annet dill dall Men uansett, jeg trenger EN MP3 sang for og ha som ringetone og 4 MB til video snutter + bilder.. da har jeg en god del igjen Selvfølgelig skal jeg vurdere Motorolaen, men må se når den kommer ut, er den ikke ute når K700 er det, tar jeg SE`n Endret 9. mai 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Ja..k700 er skikkelig fin den, men har ikke lyst til å bruke 4000 på mobil, så skal jeg ha den så må jeg vente en stund... vil ikke bruke mer enn 3k som sagt.. Så da blir vel cx65 eneste mulighet.. eller t630... men får jo se hvor lenge jeg orker å vente på evt prisfall på k700/s65/e398 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ja..k700 er skikkelig fin den, men har ikke lyst til å bruke 4000 på mobil, så skal jeg ha den så må jeg vente en stund... vil ikke bruke mer enn 3k som sagt..Så da blir vel cx65 eneste mulighet.. eller t630... men får jo se hvor lenge jeg orker å vente på evt prisfall på k700/s65/e398 hehe, men tingen er at jeg lurer på om de prisene er riktige.. siden nettsteder sier en pris på rundt 400£ ( www.clubsonyericsson.com ) og siden mobilen ikke er på lager enda vil jeg ikke tro på denne prisen! Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 så du tror k700 kan koste mye mindre når den kommer?Kommer S65 samtidig ca? CX65 kommer tidligere enn de to andre? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 så du tror k700 kan koste mye mindre når den kommer?Kommer S65 samtidig ca? CX65 kommer tidligere enn de to andre? Ikke mye, men kanskje at den går ned et par lapper - ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå