molna Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 godal: CX65 har høyttalerfunksjon og man får kjøpt skikkelig blitz som tilleggs-utstyr. Og husk at CX65 er 1500,- billigere enn K700 da... ImmerFx: skulle mer enn gjerne skrevet en test jeg, men har desverre ikke lov da den jeg bruker bare er en prototype. Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 molna: har du ikke lov å skrive en uoffisiell test av prototypen? Men er det blitz på fra starten og? Finnes det tester noe sted? Hvor mye kommer siemens s65 til å koste da? den ser skikkelig fin ut.. Ingen som kan svare på om dere TROR K700 kommer ned i samme pris som T 630 idag? og når det skjer sånn ca?? Hm, vil gjerne vite mer om CX65, og særlig sammenliknet med T 630 og kanskje med K700? Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Blitzen selges separat. Skal skrive en artikkel om CX65 snart, men den vil kun omhandle dens egenskaper i javspill. S65 vil nok koste rundt 3500,- , da får du 1,3MP-kamera, RS-MMC kortstøtte (32MB følger med) og Bluetooth i tillegg (og S65 har ikke utskiftbare deksler slik CX65 har). Jeg mener uansett at CX65 gir mye mer for pengene. Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 molna: hva jobber du med? Jobber du i siemens? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 he-hmm. ting k700 har som cx65 ikke har: * lys til kamera * mp3 spiller (dog litt lite plass til sanger) * mp3 ringetoner * høytaler telefon * radio * bluetooth bare et par ting jeg kom på i farten... og den nye 3d java (og første SE med radio) Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) he-hmm. ting k700 har som cx65 ikke har: * lys til kamera * mp3 spiller (dog litt lite plass til sanger) * mp3 ringetoner * høytaler telefon * radio * bluetooth bare et par ting jeg kom på i farten... og den nye 3d java (og første SE med radio) Feil Singh tha king, 3D-java har nok CX65 også edit: her var det vel jeg som tok feil likevel.. hehe. beklager. Endret 7. mai 2004 av arehei Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) ImmerFx: Nei, jobber i et firma som leverer innhold til mobiler. Hvis du har mer spm om det, ta det på PM er du snill arehei: nei, kun S65 støtter 3D java. (eller, prototypen av CX65 som jeg har gjør det i allefall ikke). Endret 7. mai 2004 av molna Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Blitzen selges separat.Skal skrive en artikkel om CX65 snart, men den vil kun omhandle dens egenskaper i javspill. S65 vil nok koste rundt 3500,- , da får du 1,3MP-kamera, RS-MMC kortstøtte (32MB følger med) og Bluetooth i tillegg (og S65 har ikke utskiftbare deksler slik CX65 har). Jeg mener uansett at CX65 gir mye mer for pengene. kansje jeg skal kjøpe siemens s65 isteden for k700....vet ikke helt Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 ImmerFx: Nei, jobber i et firma som leverer innhold til mobiler. Hvis du har mer spm om det, ta det på PM er du snill lurte på om du vet hvor mange pixler den har..... Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) ImmerFx: Nei, jobber i et firma som leverer innhold til mobiler. Hvis du har mer spm om det, ta det på PM er du snill lurte på om du vet hvor mange pixler den har..... CX65 har 132x176 pixeler. Det samme har S65 og M65 og forresten, siden du vurderer S65 fremfor K700: Hvis du vil ha minnekort, 1,3 mp kamera og større skjerm, i tilegg til lavere pris velger du S65. Hvis du vil ha mange pixler, radio, litt mindre størrelse på skjerm og mobil, velg K700. Begge blir nok veldig bra mobiler. Ble derimot skuffet når jeg så prisen på K700 for en stund tilbake. :/ Endret 7. mai 2004 av arehei Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 1280x960 pixler på S65s kamera (eller var det displayet du mente?) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 ImmerFx: Nei, jobber i et firma som leverer innhold til mobiler. Hvis du har mer spm om det, ta det på PM er du snill lurte på om du vet hvor mange pixler den har..... CX65 har 132x176 pixeler. Det samme har S65 og M65 og forresten, siden du vurderer S65 fremfor K700: Hvis du vil ha minnekort, 1,3 mp kamera og større skjerm, i tilegg til lavere pris velger du S65. Hvis du vil ha mange pixler, radio, litt mindre størrelse på skjerm og mobil, velg K700. Begge blir nok veldig bra mobiler. Ble derimot skuffet når jeg så prisen på K700 for en stund tilbake. :/ neeeeeeeeeeeeei, jeg håpet at den hadde 176x220 eller noe da blir det ikke så brae bilder eller? Eller kan den bare ikke utnytte 1,3MP på mobben Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 1280x960 pixler på S65s kamera (eller var det displayet du mente?) display Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 ImmerFx: Nei, jobber i et firma som leverer innhold til mobiler. Hvis du har mer spm om det, ta det på PM er du snill lurte på om du vet hvor mange pixler den har..... CX65 har 132x176 pixeler. Det samme har S65 og M65 og forresten, siden du vurderer S65 fremfor K700: Hvis du vil ha minnekort, 1,3 mp kamera og større skjerm, i tilegg til lavere pris velger du S65. Hvis du vil ha mange pixler, radio, litt mindre størrelse på skjerm og mobil, velg K700. Begge blir nok veldig bra mobiler. Ble derimot skuffet når jeg så prisen på K700 for en stund tilbake. :/ neeeeeeeeeeeeei, jeg håpet at den hadde 176x220 eller noe da blir det ikke så brae bilder eller? Eller kan den bare ikke utnytte 1,3MP på mobben Bildene S65 blir mye bedre og større enn de K700 tar. Så om du ser bildene på dataen er det STOR forskjell. Hvordan du opplever de på mobilene derimot er nok litt annerledes, bare at du kan zoome mye mer inn på bildene på S65 (på displayet) uten at det blir dårlig kvalitet. Men, den store forskjellen i mobilkameraer på VGA og 1,3 mp ser du først på dataen. Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Du må definere hva du trenger da T630 bør du definitivt ikke velge og K700 er vel litt stiv i pris i forhold til hva du får. Hvis du klarer deg uten BT er Siemens CX65 et meget bra alternativ. Større display og bare 2400,- uten abb. Kommer i juni Og kvifor burde han definitivt ikkje velje t630? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Du må definere hva du trenger da T630 bør du definitivt ikke velge og K700 er vel litt stiv i pris i forhold til hva du får. Hvis du klarer deg uten BT er Siemens CX65 et meget bra alternativ. Større display og bare 2400,- uten abb. Kommer i juni Og kvifor burde han definitivt ikkje velje t630? Les hva han skriver videre i posten. Jeg forstår det ihvertfall slik som at han mener CX65 er et mye bedre valg enn T630: CX65 kommer i juni. Som sagt rundt 2400,- (mamoz.no) Mye bedre på alle områder enn T630. CX65 har 11MB minne, VGA-kamera med zoom og video-opptak, Java MIDP2.0, themes osv. Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvorfor snakker vi om siemens mobiler når trådstarter skal velge mellom t630 og k700??? Etter det jeg har lest et sted...(en review sted) så er k700 hundre ganger bedre enn cx65...(kan det være et russisk nettsted). Skal du ha et jævlig siemens merke på et produkt, så kjøp en støvsuger eller en komfyr. lol Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvorfor snakker vi om siemens mobiler når trådstarter skal velge mellom t630 og k700??? Etter det jeg har lest et sted...(en review sted) så er k700 hundre ganger bedre enn cx65...(kan det være et russisk nettsted). Skal du ha et jævlig siemens merke på et produkt, så kjøp en støvsuger eller en komfyr. lol vi snakker om CX65 fordi den ble anbefalt som et alternativ til trådstarteren, og trådstarteren viste interesse. Det er fullt mulig at du har lest det du skriver på mobile-review.com, en halveis proff, halvveis amatørside som alltid skriver negativt om Siemens. Kom gjerne med argumenter Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 hehe.. Har egentlig mest sans for SE, men cx65 og s65 fra siemens virker interressante.. Men vet liksom ikke om jeg vil ha siemens.., får håpe det kommer en test av cx65 snart...Vil vite mer om den.. Tror jeg velger å vente litt jeg...til CX65 og K700 kommer, så kan se da? Men er det noen av dere som har noen anelse om priser på K700? For jeg har ikke lyst til å bruke mer enn 3k på mobil, så når kan k700 komme ned i en slik pris? tar det veldig lang tid? (bare si det dere tipper/tror. ) Hva synes dere jeg skal gjøre?? Jeg vil ikke bruke mer enn 3000 på mobil, men jeg kan vente litt... hmm ikke lett det her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå