Peregrin Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei Jeg har en NEC 1300 DVD-brenner, kjøpt i fjor høst. Til nå har jeg kun brent "vanlige" dvd'er med den, dvs plater med bare 1 side og 1 lag. Nå har jeg forstått det slik at det fins brennbare DVD-plater som kan brennes på begge sidene. Tror dere brenneren min kan brenne slike plater? Og så bare for å sjekke (regner med å få et nei): Kan den brenne plater med 2 lag? Tenkte jeg skulle spørre før jeg gjorde noen forhastede innkjøp. På forhånd takk! Hilsen Arnt Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Brenning på to sider er vel neppe noe problem, du må selvfølgelig snu platen for hver brenning. 2 lag er derimot ikke mulig. Lenke til kommentar
Peregrin Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Ah, supert! Hjertelig takk! Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Plater med 2 sider (a og b) bør fungere på brenneren din. Disse double sided dvd`ene har jeg enda ikke funnet noen grei pris på så når jeg trenger det, bruker jeg heller bare 2 dvdr. PS: Dette må ikke forveksles med Double layer, som brenner 2 lag på samme side, dvs at man kan få plass til en dvd på 8,5 gb på en dvd. Disse brennerne har kommet for testbruk alt og er vel snart å se i butikkhyllene Endret 7. mai 2004 av Gerrard Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Disse brennerne har kommet for testbruk alt og er vel snart å se i butikkhyllene Allerede i salg her. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Disse brennerne har kommet for testbruk alt og er vel snart å se i butikkhyllene Allerede i salg her. brenner den dual layer? står ikke noe om det. bertie Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Disse brennerne har kommet for testbruk alt og er vel snart å se i butikkhyllene Allerede i salg her. Den er kun dual drive, dvs at den brenner dvd+r og dvd-r Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) World’s First DVD+R Double-Layer Upgradeable Re-Writer.Double layer firmware upgrade available from Q4 Les mer her Endret 7. mai 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 World’s First DVD+R Double-Layer Upgradeable Re-Writer.Double layer firmware upgrade available from Q4 Les mer her Det er vel en liten overdrivelse å si at den allerede er i salg når man må vente 5 måneder på firmware for dual-layer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå