Gå til innhold

Nostalgi -- Windows 1.0 eller 2.0 :)

Anbefalte innlegg

Noen som vet om Microsoft sine første windowsutgaver er frigitt, dvs ligger tilgjengelig på nettet et sted for nedlasting. Disse har jo ingen funksjonell verdi idag, bortsett fra meg da.......som har ei eldgammal maskin som jeg gjerne skulle prøvd windows på.

:blush:

Det er en bærbar Toshiba T1000EX med dos og wp5.1. Tror det er en 286 prosessor i den... 9 mhz og ca 4mb ram.... :p

Kan ikke kaste maskina, "MÅ SAMLE PÅ" faktoren er høy for meg........og det kunne vært gøy å prøve å "oppradere" til windows 1.0 eller 2.0

Hvis det er noen som mener jeg nå beveger meg innpå Warez så får de heller fjerne tråden, men jeg er bare interessert i et eldgammelt operativsystem.

Tips mottas med stor takk og bukk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er til noen hjelp, så vet jeg at de første versjonene av Windows er ute på nettet - til gratis nedlasting. Husker jeg både lastet de ned, og la til linken i Mine favoritter den gangen. Problemet er at jeg ikke er kar om å huske hvor det var, og filene er desverre blitt slettet, url'en også. Men hvis du Googler litt, så finner du den nok...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...