Gå til innhold

Lian Li vs...

Anbefalte innlegg

For det første; unnskyld meg hvis denne er posta i feil kategori, SirHartge. :wink:

Ser litt på Lian Li nå, og tenkte kanskje å gå til anskaffelse, men er det noen seriøse utfodrere til dette? Chieftech? Skal ikke koste mer enn ca 1700,- Ser det følger med vifter, thumbscrews, uttrekkbar skuff for hk, aluminium osv.. :grin: Lian Li er jo digg! :grin:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC60USB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-07 00:49, sosohal skrev:

For det første; unnskyld meg hvis denne er posta i feil kategori, SirHartge. :wink:

Ser litt på Lian Li nå, og tenkte kanskje å gå til anskaffelse, men er det noen seriøse utfodrere til dette?
Chieftech?
Skal ikke koste mer enn ca 1700,- Ser det følger med vifter, thumbscrews, uttrekkbar skuff for hk, aluminium osv..
:grin:
Lian Li er jo digg!
:grin:

Chieftec er gode kabinetter :smile:, men kan ikke sammenlignes med Lian Li :grin:

Hvis alle gode ting er tre, hva er da dobbelt så bra......

.::ULTRANET.TK::.

[ Denne Melding var redigert av: jss på 2002-04-07 10:55 ]

Lenke til kommentar

Så stilig ut det der. :cool: Men synes det var dyrt.1700 balls uten strømforsyning!!.

Har selv et chieftech til 700 spenn.Funker knall :eek:

Men har du råd,så hvorfor ikke??

[ Denne Melding var redigert av: CIder på 2002-04-07 00:56 ]

Lenke til kommentar

Lian Li PC-61 = beste pc kabinettet jeg noensinne har sett/brukt. Helt sinnsykt bra løsninger, men jeg har moddet mitt litt. Jeg har byttet begge led's i front slik at de lyser blått konstant, lakkert plextor'en og pioneer'en, lakkert viftegrill (man kunne se metallfargen gjennom den utvendige grillen, stygt når hele kabinettet er sort), og lakkert metallplata som usb portene sitter i (metallfarge->sort)

Ville egentlig ha en som var enda mindre, men det ville ikke vært bra til mekking osv. + at jeg har 5 harddisker, brenner og dvd-rom.

Lian Li får lett riper, dette er det eneste jeg kan klage på..

Og ps: du kan ikke sammenligne lian li med "billigkabinetter". Synes det er mer fornuftig å betale 2000kr for et lian li (som man har 5år), enn 1200kr for et billigkabinett man har max 1-2år.

Lenke til kommentar

Chieftec er mye og bra kabinetter for penga. Lian Li har jeg ingen erfaring med, men har hørt mye bra om de/sett mange positive tester.

Har selv et Chieftec DA01SLD og er veldig fornøyd med det. Har ingen planer om å modde det...men kanskje jeg kjøper den originale sidedøra med vindu og vifte og smeller inn en kald katode...vi får se.

Derimot går jeg med planer om å bygge en ny maskin, og da har jeg ikke helt bestemt meg for kabinett enda, men disse er utfordrerene:

Nobless

Neonlight

Yeong Yang

Topower

Noisecontrol

Lian Li

Kommer ikke til å bli noen lett avgjørelse! Heller for øyeblikket mest mot Yeong Yang med en annen PSU, men mye kan skje oppi huet mitt innen den tiden at jeg skal kjøpe delene :razz:

Veit ikke om dette var til noe hjelp for deg sosohal, men dette er iallfall en gjeng bra kabinetter, som du kan se på og ta med i avgjørelsen din! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-07 03:04, sosohal skrev:

Åssen er det å modde på det?

Hva mener du?

Jeg har bare lakkert småting + bytta lysdioder,

det er vel like lett som med hvilket som helst

kabinett :smile:

Kabinettet er dritstilig, så jeg gadd ikke modde det utvendig (fiksa bare småting, rød led f.eks. = stygt). Vindu vil ikke funke for meg siden jeg har 5 disker og 3 cdr/dvd, ekstra raid kontroller på pci (dvs. masse ekstra ide kabler), 2 skjermkort osv osv.. Det er et helvete inni maskina.

Hvis du lurer på hvordan det vil være å kutte hull for f.eks. vindu vil det nok kunne sammenlignes (harry og følelsesmessig) med å kutte hull for en 18" bass i en mercedes til 2mill :wink:

signatur.gif

[ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-04-07 07:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-07 16:51, The man! skrev:

microplex selger jo lian li sidedører med vindu, så slipper du å gjøre det selv.

De hadde ikke sort de siste 100 gangene jeg har sjekka websiden... får håpe det kommer inn asap :wink:

signatur.gif

[ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-04-07 17:22 ]

Lenke til kommentar

Forzencase må jo være noe av det grommeste som er laget av kabinetter da :grin:

Men hvorfor skal man ha vinduer i sidedekselet. Det er jo noe ev det mest harry som finnes. Ikke er det pent heller.

(Holder forresten på å undersøker om det er mulig å kjøpe løse slike kabinetter som dette.

For de er jo ganske lekre)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...