Plukk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Synes du kan ta litt rev i seglå, og droppe den prosessoren! Du får jo en 3,2 Ghz for 1200,- mindre! Du sparer ca 1700,- på å gå ned til 3,0Ghz, som du dessuten lekende lett klokker opp til 3,4Ghz. Legg heller pengene i bedre skjermkort, evt en skikkelig skjerm. Skikkelig RAM ville jeg prioritert hvis du skal overklokke. Hva skal du med både ISDN adapter og nettverkskort? Ser at du skal ha noe minnekort lesere, men trenger du ærlig talt det?! De fleste film/videokamera kan en jo koble opp med usb kabel, og derfor ville jeg ikke valgt dette. Men vasser du i penger, så hvorfor ikke? Men har du budsjett ville jeg omprioritert. Personlig ville jeg hatt både CD-brenner og DVD-brenner, av den enkle grunn at da slipper du å hive favorittspillet ut av trayen hver gang du skal trø inn en DVD. Dette er jo bare mine synspunk, du får vurdere det og gjøre som du vil. Uansett ser jeg ikke vitsen med 3,4Ghz, annet enn for "penisforlengelses"-effekten. Noen betaler jo hva som helst for å si at de har det hotteste. Lenke til kommentar
jawisa Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Kan folk begynne å lese innleggene før de svarer... Han sier "gjennom et jobbtilbud..." altså sikkert bruttolønns-ordning e.l. Dermed er det sikkert snakk om PC fra Fujitsu-Siemens, HP, e.l. hvor han ikke kan plukke enkelt-elementer som spesifikk RAM, HDD-modell, etc. Uansett, 10500,- for en så bra spec'et PC høres veldig bra ut! Tilsvarende tilbud vi fikk på jobben hadde 512MB minne og GF 5600-kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå