Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tekst update...

Rivde ut alt hardware fra min chieftek, og test monterte de i Alphaen, har nå laga hk feste (mulig det endres) merka opp hullene for kabling osv...

Så skulle jeg begynne å kutte, hadde da ikke igjen noen dremel kappeskiver så jeg brukte noen fra clas, de funka bra, NOT!

 

De var så tynne at over halvparten knakk når jeg skrudde dem fast i dremelen :thumbdown:

 

Mens jeg var i garasjen ga jeg også vinduet en omgang med pussing, slik at kantene blei litt rettere og mindre hakkete!

Må pusse mer på den sida får jeg kan lakke det..

 

Stikker å kjøper lakk i morra, tar med meg noe dremel skiver da...

 

PS bilder kommer når jeg finner en 2000 driver til kameraet, siden hoved maskina er nede for "vedlikehold" :whistle:

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som skrevet før, så kommer det noen bilder...

 

ramsinks.jpg

Satt på noen ramsinks, mest for utseende :p

 

uvstuff.jpg

Måtte bare ta ett bildet av uv sakene, det blir lysende blått i mitt vann...

 

vinduside.jpg

Så over til det mere relevante, jobba en del med vinduet, tok sin tid å få det rett, mangler noe på det ene hjørnet, pluss litt fin filing/pussing :yes:

 

sleevejob.jpg

Siden jeg ikke har noe verktøy for å fjerne atx/12v kontakter, tok jeg likeså godt en ghetto løsning, lodding og krypestrømper :whistle:

 

sleeved12v.jpg

Sånn blir alle kontaktene ettervært.

 

Var også en tur på europris (to forskjellige) men begge var tomme for sort (både blank og matt) er ganske tom nå, mulig jeg prøver ett annet merke, håper det ikke er stor forskjell :cry:

 

Poster flere bilder i kveld/natt, da blir det invendig maling

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Nå som forumet er opp kan jeg likesågodt vise dere noen flere bilder osv da...

Bestilte meg en gpu blokk fra microplex (ac), den kommer nok i morra...

 

Men jeg har begynt å lakke insiden og baken på kassa!!

 

black_back.jpg

Backsiden blir ganske pen når den er sort! den flekken under psuen kommer til å forsvinne, eller bli dekt med ett H20 merke :D

 

inside_black.jpg

Insiden, med kablene hengende å dingle.

Merk at det er referanse kortet mitt, ett gammalt msi kt266pro-2, bare for å ha noe der, samt måle opp pci/agp plassene :cool:

 

Tror nok jeg får gjort mere i dag, laga ny top til min dd4 blokk, og kanskje laget en ny tank :w00t:

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

skulle ikke være problem å mekke en link på brårud.

 

vi skal ha EuroLAN snart igjen da, sånn rett etter sommerferien en gang. vi må få brukt opp den pallen med nudler vi fikk fra toro som sponsing til LAN'et som ikke ble noe av.

330 sumo pakker med nudler, eller nudler til 7700,- og det ble levert til skolen av en eller annen grunn. lett å få med seg den pallen hjem...

EuroLAN blir jo da på vormsund skolen, eller tilsvarende rett i nærheten i Nes. vi mangler crew folk siden mange drar i militæret snart av oss, så vi sliter litt med det.

 

"heromkring" er på opaker. du veit, der alle passerer 50'in i 160, den retteste strekka på RV2, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar

hadde en sånn kasse en gang fra Cinet, lignet j..... .

synd jeg "kastet" denne for lenge siden for nå får jeg skikkelig kløe

i fingerene :dremel:

 

får vel gå løs på den boksen jeg fikk i går..

 

kjøpte det jeg trodde bare var en brukt 21" SUN skjerm for 1000,-

fikk pakka i går og oppi ved siden av skjermen ligger Sparcstation 20 +mus

og tast.

for vel ta fram class-dremelen og spraylakken og gjøre som

sp33D med denne :w00t:

(har ikke testet den men skitt au :whistle: )

Lenke til kommentar
........

 

sleevejob.jpg

Siden jeg ikke har noe verktøy for å fjerne atx/12v kontakter, tok jeg likeså godt en ghetto løsning, lodding og krypestrømper :whistle:

Jeg ville ikke ha gjort det, For hvis du ser på en vanlig molex kontakt så kan du dytte inn noen små pinner og så kan du få ledingen ut uten å gjøre et inngrep...! Mener man kan gjøre det på alle kontakter til psu!!

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke ha gjort det, For hvis du ser på en vanlig molex kontakt så kan du dytte inn noen små pinner og så kan du få ledingen ut uten å gjøre et inngrep...! Mener man kan gjøre det på alle kontakter til psu!!

Man kan gjøre dette på hver eneste lille kontakt på PSU :yes:

Det er "litt" enklere å gjøre det på denne måten... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke ha gjort det, For hvis du ser på en vanlig molex kontakt så kan du dytte inn noen små pinner og så kan du få ledingen ut uten å gjøre et inngrep...! Mener man kan gjøre det på alle kontakter til psu!!

Man kan gjøre dette på hver eneste lille kontakt på PSU :yes:

Det er "litt" enklere å gjøre det på denne måten... :roll:

Det er "Litt" vel enklere..... Garrantien på hans Psu har jo falt vekk nå...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...