Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Go for it haukeboe!

Men tror du bør være kjapp, var ikke mange typer igjen på microplex, og ifølge Digitalimpuls så var det vanskelig å få krom typen fra MP...

 

Regner med å få psu'en i dag, så når dama reiser blir det mere morro, kanskje jeg blir ferdig med kassa neste uke (tviler)...

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Snekker'n:

Det har seg slik at min kone og Sp33d's kone var en svipptur over fjorden her for en uke siden - det kunne jo da hende at min kone hadde sett denne siden...Lite trolig - ja, men fortsatt fullt mulig.. Dessuten må man jo erte litt innimellom og.. :cool:

 

Haukeboe:

Nja.. ikke personlig.. :roll: må legges til at vi (min kone, datter og jeg) kun er på snarvisitt i Halden grunnet skolegang.. Flykter nok ut av Harryland så fort skolen er over.. :yes:

 

Sp33d:

Keep up the good work.. slenger kanskje innom for en personlig beskuelse neste helg.. Hvis jeg får tid.. :thumbup:

 

//egu

Endret av egu
Lenke til kommentar

hehe.. du får gi poden litt pussepapir, så skal du se du blir fort ferdig.. :D

 

Ellers så driver jeg å tenker litt rundt en egen worklog her.. Har de delene jeg fikk av deg som skal sammen til en linux boks av noe slag.. og de trenger jo noe å ha rundt seg.. Tid har jeg ikke, så vi får se om det blir noe.. må tenke litt til først.. :hmm:

 

 

//egu

Endret av egu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...