Ceaucescu Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 http://img62.photobucket.com/albums/v189/S...mesleevings.jpgTror dette kan bli bra mot matt svart inni kabinettet, eller? Så absolutt! Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 jeg tror jeg kjøper slike med det samme jeg bestiller deler til kubben. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Go for it haukeboe! Men tror du bør være kjapp, var ikke mange typer igjen på microplex, og ifølge Digitalimpuls så var det vanskelig å få krom typen fra MP... Regner med å få psu'en i dag, så når dama reiser blir det mere morro, kanskje jeg blir ferdig med kassa neste uke (tviler)... \\Sp33D Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 jaja- hvis jeg ikke rekker det så er det ikke verdens undergang. de får dem sikkert inn senere Lenke til kommentar
Irons Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 I got power!! Nå kom strømforsyningen som jeg bestilte i går (!) Veldig morro å jobbe i en bank, når man har slike leveringsbetingelser! Uansett her er bildene av mitt nye beist (NorthQ kingkong 400w 120mm 17-18db) Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 bestilt fra? til hvilken pris? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Kjøpte den fra Komplett, kosta ikke masse, tror det var 378,- Billig den der, sjekka litt på nettet, den virker bra.. PS! den samme ferdig sleeved, koster 200 mer! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Jepp det var rimelig . Lenke til kommentar
Irons Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Den var veldig billig, håper den er bra da Uansett, den skal være stille, det veldig viktig, det kommer jo til å bli en del vifter i boksen min (4-5 stk +psu) \\Sp33D Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 du frå gi tilbakemelding på om du er fornøyd med den eller ikke. Lenke til kommentar
egu Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Kona leser ikke her så jeg er nok trygg... Vi kan endre på det Sp33d.. Vanskelig å si hva de snakket om på dansketur disse kvinnfolka.. //egu Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 jeg tror jeg kjøper slike med det samme jeg bestiller deler til kubben. Hvis du bor i Sandnes/stavanger området kan du jo stikke innom HCS å kjøpe deg dette settet. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Vi kan endre på det Sp33d.. Vanskelig å si hva de snakket om på dansketur disse kvinnfolka.. //egu Hehe sant sant.... Men jeg har solgt masse hardware også da, så mye av det kommer derifra, heldigvis Btw hvor bor du egu? Lenke til kommentar
egu Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Btw hvor bor du egu? ..nesten i Harry-land.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 hmmm damer på danskebåten Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 hehe. kjenner du sponheim eller Lenke til kommentar
egu Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Snekker'n: Det har seg slik at min kone og Sp33d's kone var en svipptur over fjorden her for en uke siden - det kunne jo da hende at min kone hadde sett denne siden...Lite trolig - ja, men fortsatt fullt mulig.. Dessuten må man jo erte litt innimellom og.. Haukeboe: Nja.. ikke personlig.. må legges til at vi (min kone, datter og jeg) kun er på snarvisitt i Halden grunnet skolegang.. Flykter nok ut av Harryland så fort skolen er over.. Sp33d: Keep up the good work.. slenger kanskje innom for en personlig beskuelse neste helg.. Hvis jeg får tid.. //egu Endret 2. juli 2004 av egu Lenke til kommentar
Irons Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) ahhhh, J-I ja, seff da så... Da _vet_ jeg at ikke kona mi får vite noe Hu reiser 1uke til danmark i morgen så da blir det mod time EDIT: By the way, du er velkommen hit ja! Endret 3. juli 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
egu Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) hehe.. du får gi poden litt pussepapir, så skal du se du blir fort ferdig.. Ellers så driver jeg å tenker litt rundt en egen worklog her.. Har de delene jeg fikk av deg som skal sammen til en linux boks av noe slag.. og de trenger jo noe å ha rundt seg.. Tid har jeg ikke, så vi får se om det blir noe.. må tenke litt til først.. //egu Endret 5. juli 2004 av egu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå