Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker snekker'n, tar en tur ut i lunsjen, evt rett etter jobb å sjekker flere hifi steder!

 

Så en liten historie, om en gutt, som skulle bestille varer på en netbutikk(navn nevnes ikke, men dere vet sikkert hvem det er).

Denne gutten ønsket seg noe nytt til sin pc, og ville gjerne prøve ut vannkjøling, så han bestilte seg en pumpe, samtidig bestilte han også med seg noen tommelskruer og to pakker med tweakmoster bgs sinks...

 

Når ordren var plasert ventet han spent på bekreftelsen...

Skuffelsen var jo da selfølgelig stor når den aldri kom, han ventet i dager og uker, får han prøvde å ta kontakt med netbutikken.

 

Atter engan ble han skuffet da han aldri fikk svar, så han gjorde det eneste han kunne, bestille det fra ett annet sted, nemlig microplex, og gleden var stor når pakken hans kom, mhmm pumbpe, vifter tommelskruer etc...

 

Så en dag, uten forvarsel ligger det en pakke på jobben hans...

 

thesp33d-thumb_monster.jpg

 

Plutselig hadde gutten aaaaalt for mange tommelskruer, to pumper og sine ram sinks :roll:

 

Det var 600,- som jeg ikke hadde tenkt å bruke nå men, skitt au, morro med stuff

Pumpa blir vel å bruke i neste mod...

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Dette blir bare bedre og bedre. Heilt ufattelig at eg ikkje har fått med meg denne før den nesten er ferdig.

 

P.S Det med kona er eit velkjent problem. Ivertfall mitt. Nesten utruligt så mange lame forklaringer vi kommer på når pakken kommer. Men du får den vel tilsendt på jobb? :D

 

Igjen nydeligt arbeid.

Lenke til kommentar

Takker, den er jo langt i fra ferdig, bestilte enda mere saker i går, fra microplex.

Litt krom sleevings osv...

 

Kona leser ikke her så jeg er nok trygg, er aleine med junior neste uke, så da blir det litt flere updates, mulig en ny vanntank, lakke insiden, file på vinduet etc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...