Naasaa Skrevet 28. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 ÅH!!!!! Hvor jeg er misunnelig på den Alpha serveren din!!!! Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 28. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 ÅH!!!!! Hvor jeg er misunnelig på den Alpha serveren din!!!! ja du er ikke den eneste. skulle likt å fått kloa i en. da skulle jeg ikke gjort annet enn å modde fra morgen til kvelds Lenke til kommentar
Irons Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2004 Hmm, jeg har jo flere alphaer jeg da Har ett midi tower, og ett server tower.... (kan ta bilder om ønskelig) \\Sp33D Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Jepp det ser meget bra ut dette Så vil jeg også benytte anledningen til å TAKKE for hjelp med å få tak i div som jeg trengte til min worklog , ikke hver dag man treffer på så hjelpsomme folk PS: Venter spent på neste uppdate . Endret 29. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Takker snekker'n, tar en tur ut i lunsjen, evt rett etter jobb å sjekker flere hifi steder! Så en liten historie, om en gutt, som skulle bestille varer på en netbutikk(navn nevnes ikke, men dere vet sikkert hvem det er). Denne gutten ønsket seg noe nytt til sin pc, og ville gjerne prøve ut vannkjøling, så han bestilte seg en pumpe, samtidig bestilte han også med seg noen tommelskruer og to pakker med tweakmoster bgs sinks... Når ordren var plasert ventet han spent på bekreftelsen... Skuffelsen var jo da selfølgelig stor når den aldri kom, han ventet i dager og uker, får han prøvde å ta kontakt med netbutikken. Atter engan ble han skuffet da han aldri fikk svar, så han gjorde det eneste han kunne, bestille det fra ett annet sted, nemlig microplex, og gleden var stor når pakken hans kom, mhmm pumbpe, vifter tommelskruer etc... Så en dag, uten forvarsel ligger det en pakke på jobben hans... Plutselig hadde gutten aaaaalt for mange tommelskruer, to pumper og sine ram sinks Det var 600,- som jeg ikke hadde tenkt å bruke nå men, skitt au, morro med stuff Pumpa blir vel å bruke i neste mod... \\Sp33D Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Dette blir bare bedre og bedre. Heilt ufattelig at eg ikkje har fått med meg denne før den nesten er ferdig. P.S Det med kona er eit velkjent problem. Ivertfall mitt. Nesten utruligt så mange lame forklaringer vi kommer på når pakken kommer. Men du får den vel tilsendt på jobb? Igjen nydeligt arbeid. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Takker, den er jo langt i fra ferdig, bestilte enda mere saker i går, fra microplex. Litt krom sleevings osv... Kona leser ikke her så jeg er nok trygg, er aleine med junior neste uke, så da blir det litt flere updates, mulig en ny vanntank, lakke insiden, file på vinduet etc... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 FYYYyyyy flate!! Microplex eier vilt, bestilte noe i går, nå ligger det på postkontoret!! Måtte bare si deg! Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 hvor bor du? fra jeg bestiller til jeg motar det i harstad Nordnorge så går det 1 uke. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg bor på Brårud (nes på romeriket), er rett ved eidsvoll Men at de pakker å sender det så fort er jo extremt bra! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 *hilk, hulk* det var en sørgelig historie! gutten som ikke fikk varene sine fra webshopen! vet jeg har lyst på en alpha server jah.. (vet naboen har et tower i garasjen.. hmm.. ikke vent på meg i natt.. :!: ) Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 hehe vet, veldig trist. Syns synd på meg selv, errr han... Alpha servere er fete de Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 du sier at du har flere alphaer... både miditower og servertower... manne.. hva pokker er det du holder på med nå da?? trodde det var et servertower jeg da men.. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Hehe jobber i en stor skandinavisk bank, jobber med infrastruktur og kommunikasjon (cisco og unix for det meste, noe nokia (vpn firewall, checkpoint) Når vi bytta ut noen av de gamle unix boxene benyttet jeg min sjanse Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Tøft prosjekt. Har lenge hat lyst på et slikt kabinett selv Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) så da åpna jeg den lille brune pakka som kom... Tror dette kan bli bra mot matt svart inni kabinettet, eller? \\Sp33D Endret 30. juni 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 det tror jeg! har lyst på slike jeg og. for se om økonoien holder til det. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 tror de koster 30 kr for 150cm eller noe billig og bra, liker det sånn Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Brukte kabelsamlere i en pc en gang.. ble ufattelig mye grommere med enn ute... men på crom så har jeg sett at det blir enda litt kulere når man trekker en gjennomsiktig plastslange.. (sånn som man bruker i vannkjøling.. husker ikke hva det heter akk nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå