Irons Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 takker, tja fixa bilen til svigers, den rusta... pussa ned med 240 og 380 eller noe, la på noen lag med grunning, pussa med 600, og begynte med fargen (sort) pussa da med 1200, og 1500 på siste... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 Her kommer det noen bilder folkens! Først så vil jeg vise dere en pumpe som er tett! Litt silicon løser alt, inkludert garantien Flowen inn til tanken... Insiden av psu siden... 120mm vifte for referance... litt annen vinkel.. Sist men ikke minst, en liten smakebit på hvordan det kommer til å se ut... Høyre siden er ikke ferdig enda, det er bare 2-3 strøk der, du ser at det er hvitt i mellom panelene osv... mere en annen dag!! \\Sp33D Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 looking GOOD! silicon 4ever Lenke til kommentar
Irons Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 silikon og gaffateip (den aluminums saken)!! ghetto modding delux Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 nice, pent resultat Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 Dette ble jo bra.. Skulle hatt det kabbiset!! Jeg må si at du gjør et godt arbeid, men skjønte ikke så mye av den 120mm vifta i bunn der... er den bare til luftgjennomstrømning (langt ord), eller skal det være til PSU.. (tror ikke det da...) Lenke til kommentar
Irons Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 120mm vifta er for å vise størrelsen, så har dere noe å samenligne med.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 Meget stilig! Skremmende mange flinke her på dette forumet. Og det er jo ikke noe negativt i det. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 takk, er rimelig mye bra her, må si at jeg fortsatt bare er en amatør i forhold til karamba, snekkern osv.. Men morro læll! håper at alt skal være ferdig til OnD lan8 (30jul-1august) har meldt meg på casemod compoen, ikke noe særiøs sak, men fortsatt, morro Lenke til kommentar
Irons Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 Ja, da har jeg brukt enda mere penger(dama kommer til å elske det, siden jeg netop har brukt 4000,- på data og litt på golf sett ) Men jeg bestilte meg en northQ 400w psu, med 120mm vifte (12db) Så når den kommer skal jeg begynne å bryte garantien (les sleeving) Må bare si det enda engang w00t!! Morro den smilien der er faktis ett w00t smilie \\Sp33D ps! bensin, ikke gidd å komentere w00t nå, okay j/k Lenke til kommentar
Irons Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 Nice finish takker! morro med feedback.. /me booster egoet sitt Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 Good work Ble utrolig bra finish på den kassa di ja Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 28. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 er det mulig å få tak i Alpha server towers idag? eller er de tatt ut av produksjon for mange år siden? no affence The_real_sp33d men du får evt. gammelt til å se nytt ut. Keep on moddin Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 håper at alt skal være ferdig til OnD lan8 (30jul-1august) hvor er dette henn? er det i nærheten heromkring? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 haukeboe: faktisk så får du tak i Alpha servere, men da må du punge ut så det svir oppetter øra... http://h18002.www1.hp.com/alphaserver/index.html Dimensionix: OnD lan er på nesodden, to ganger i året, er ganske så hardbarka, alle kjenner stortsett alle, de som kommer er stort sett fra oldschool cs klaner, da snakker vi om Dah (de som driver singsing), LpK, u7, OnD, GooD og noen flere... Men du kan jo bare melde deg på(18 års grense da ) Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 28. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 eh..joda... 64 stk 64-bit alpha prosessorer i et kabinett som dette koster noen kroner.... Så engang en fyrre som kjørte Casemod på noen servere... Trur han brukte noen 100K med peng på morroa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå