Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for respons! det varmer!!! :blush:

Lakk jobber er noe pes, men en viss snakker sa vel noe om at forarbeid er tingen, det kan jeg skrive under på :roll:

Har tatt mange timer med pussing, grunning, pussing grunning osv osv...

Kommer snart mere, limt litt mer av tanken i går, regner med å teste vankjølinga snart :D

Lenke til kommentar

Argh!!!!

Satt sammen vannkjølinga, for å teste tanken osv...

Alt så jo bra ut, helt til jeg sjekket pumpa, lekker som en sil!!!

Løsning? silikon, håper det blir tett, ellers kjøper jeg meg en ny (har l20, kjøper swiftec sin 600)

\\Sp33D

Lenke til kommentar
er du kjent med ordet "whine" ?

Er du kjent med frasen "klapp igjen"? Siden jeg ikke er 12 år vet jeg ei heller hva "w00t" skal forestille og lurer derfor på hvorfor forfatter gjentar dette "ordet". Regner med at du vet hva det betyr? For å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg vet hva "whine" betyr, men jeg har ikke så snevert språk at jeg må ty til engelsk søplesjargong for å uttrykke meg.

Lenke til kommentar
Tror ikke dette er riktig plass og krangle nei  hvorfor folk skriver w00t? med tall.. hvem vet.. men det er jo enkelt da..

Da løp jeg etter brannslukkeren... (les: flame). Bensin, litt av et ironisk navn du har, "krangelen" var jo allerede avverget, men du måtte bare ha det siste ordet? Ontopic: Prosjektet er virkelig spennende ja, ikke alle og enhver som har et sånt tower å leke med!

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...