Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sinsykt bra :) ble litt i tvil etter de første bildene av fronten, men du viste hvor du skulle :thumbup:

 

Vannkjøling: det lønner seg og ha radiatoren neders og tanken øverst ja, grunnen er jo at radiatoren kjøler vannet og står den oppe får den varmen fra all hardwaren din ;) det er jo ikke bra?

 

Edit: Jeg glemte og nevne den pene finishen på lakken, veldig bra :)

Edit2: Jeg glemte og spørre deg om hvorfor du brukte salo i slipingen? er det for og bli kvitt fett?

Takker,

Fronten ser litt ødelagt ut i starten ja :roll:

 

Det med å ha radiatoren oppe eller nede var mere for luft i systemet, om radiatoren er høyest vil vel luftbobler samle seg der?

Er kanskje lettere å få de ut om jeg har tanken høyere en radiatoren?

Varme blir nok ikke noe problem, siden jeg ikke har noe hw der den sitter, to delt kasse....

 

Zalo ble brukt for å få bedre gli ;) leste det ett eller annet sted i en guid, tror det var på bit-tech, husker ikke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sinsykt bra :) ble litt i tvil etter de første bildene av fronten, men du viste hvor du skulle  :thumbup:

 

Vannkjøling: det lønner seg og ha radiatoren neders og tanken øverst ja, grunnen er jo at radiatoren kjøler vannet og står den oppe får den varmen fra all hardwaren din ;) det er jo ikke bra?

 

Edit: Jeg glemte og nevne den pene finishen på lakken, veldig bra :)

Edit2: Jeg glemte og spørre deg om hvorfor du brukte salo i slipingen? er det for og bli kvitt fett?

Takker,

Fronten ser litt ødelagt ut i starten ja :roll:

 

Det med å ha radiatoren oppe eller nede var mere for luft i systemet, om radiatoren er høyest vil vel luftbobler samle seg der?

Er kanskje lettere å få de ut om jeg har tanken høyere en radiatoren?

Varme blir nok ikke noe problem, siden jeg ikke har noe hw der den sitter, to delt kasse....

 

Zalo ble brukt for å få bedre gli ;) leste det ett eller annet sted i en guid, tror det var på bit-tech, husker ikke...

Da så, du har nok rett når det gjelder luft ja, men du kan jo ungå og feste radiatoren først da.. så kan du feste den etter du er kvitt all luften :)

Lenke til kommentar

Sorry, tar litt tid vanskelig med tid (jobb, unge, hus, kone, unge osv)

Men, jeg har gitt top plata to strøk med sort (pussa med 1200 i mellom), og gitt den tre strøk med klarlakk, gitt den en omgang med 3m silikonrubbing, tok også å polerte den med 3m hi-gloss polish.

Her er et lite bilde av refleksjonen:

 

reflection2.jpg

 

hva syns dere?

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Nå har jeg brent aaaalt for mye penger, igjen :no:

Kjøpte meg en ny pc (amd xp2500, 512Mb, radeon9700pro micro-atx kasse/hovedkort) og litt vankjølings greier (l20 pumpe, slanger, nipler og 120mm vifter, mist klare).

 

Har også brukt 500 spenn hos clas på plexi, nipler kabler loddeutstyr osv, tror jeg handla for ca 5-6k (kona kommer til å drepe meg om hu ser det :ermm: )

 

Meeen det betyr iallefall at jeg snart kan montere litt inn i kassa, og starte en ny micro-atx modd snart, w00t!

 

Har også starta å lakke det ene side panelet, er ferdig med grunning, starter nok med highgloss svart i dag :yes:

 

More2cum soon, dere kan bare nyte bilde av det veltrente lyset mitt så lenge, lol

 

edit: glemte å si at jeg bestilte en duron1600, to kjølerer også da..

Maskin parken min nærmer seg en internett cafe eller noe snart nå :lol:

Endret av the_real_Sp33D
Lenke til kommentar

Ok, så er det dags for flere bilder:

 

res00.jpg

Her starter jeg på tanken, med 1/2" nipler

 

res02.jpg

Her er ett med toppen på, legg merke til den eksklusive påfyllings skruen, som er en farris flaske og korken fra en rødsprit flaske :roll:

 

res01.jpg

Ett til fra en annen vinkel

 

Har også lakka sidedøra to strøk med svart, nå er jeg tom for lakk, igjen, må handle mer asap..

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...