Asbjørn² Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Hvis du har tilgang til en båndslipemaskin kan det forenkle pussingen av sparkel. da blir det ganske beint. Stå på! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Jau, jeg har tilgang på båndsliper, men det er jo juks liker å pusse det for hånd jeg, er mere morro det \\Sp33D Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Jau, jeg har tilgang på båndsliper, men det er jo juks liker å pusse det for hånd jeg, er mere morro det \\Sp33D Godt sagt Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Oppdatering! Fronten etter 2 strøk sort, brukte 1500korning sandpapir på det området som jeg sparkla. H/K feste Radiator enheten Fra siden Fra siden inne i kassa Bakfra Når du veier ett tonn, må du regne med å kunne bli dytta på, for tung til å løfte hele tiden.... \\Sp33D Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 nice! skulle ønske jeg hadde et sånt kabiss å modde Lenke til kommentar
Irons Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Jau kan si at jeg har ett lite luksuproblem når det gjelder plass... Har gjordt noe, tatt noen flere strøk på fronten, begynner å se bra ut, skal ta bilder i kveld.... Tenkte også at jeg skulle begynne å lakke topp dekselet, for å se hvordan det blir... Litt respons hadde jo også vært hyggelig Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Nice. Hvor skal PSU være forresten? I hullet under radiatoren? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 er ikke helt sikker på psu plasseringa, men det blir enten der radiatoren sitter, eller under, har ikke brukt vankjøling før, så jeg er ikke sikker på hva som er best (rad lavt, tank håyt?) Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Kjempe bra. Må innrømme at jeg trodde du hadde herpa fronten for godt, men så feil kan man ta Jeg er sikker på at på det første bildet er det et lcd display, hvor er det? Tror du kan bli fint jeg Ble i tvil etter de første bildene, men som sagt: så feil kan man ta Stå på Lenke til kommentar
Irons Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Edit: å det lille ja, det ligger på jobben, er ett 16*1 hd44780 display uten baklys, noen som vil ha? Endret 28. mai 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Nå er vel fronten snart ferdig skal bare pusse den engang til med noe 600 pappir og gi den ett siste strøk, men her er bildet: Lenke til kommentar
Flames Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Tøft dette her da.. Likte spesielt den sorte matte fargen du fikk på fronten. Digg Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Blasfemi! Alpha servere er hellige. En av tidenes beste 64 bit CPUer (veldig forut for sin tid), en 233Mhz kjører NT 4.0 smooth og den fungere ekstremt godt til å varme opp server rom . Håper du tok vare på hardware, kan henge den opp på veggen elns.. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Takker for tilbakemeldinger!! Er _ganske_ fornøyd med den matte finishen... Det er litt blasfemi ja, men jeg har flere alpha servere Nt4?? wtf de kjører seff true64 da, å kjøre NT på en alpha det er blasfemi det \\Sp33D Lenke til kommentar
Irons Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Tenkte jeg skulle poste litt flere bilder. Begynte å lakke top dekselet, for å se hvordan finishen ble, valgte å bruke High gloss svart. Etter tre strøk med grunning (pussa med 180 og 300 først, 600 mellom strøkene), så tok jeg i alt 5 strøk med den sorte (pussa med 600) Under pussing med 3m wet paper, bruker 1 dråpe med zalo oppi vannet... Her har jeg satt på toppen etter et av strøkene, bare for å se, finishen er fortsatt matt da Så var det bilde av finishen, dette er etter det siste strøket med lakk, begynner å se bra ut, skal kjøpe noe 1200 papir i morra, mulig også 2000 samt hente litt 3m rubbing compund hos svigers. Etter det er det vel bare klarlakk igjen da \\Sp33D Endret 3. juni 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 hehe.. ser stilig ut.. men du er ikke redd for at topplokket vil bryte med fronten? Lenke til kommentar
Piraro76 Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Her er det vel ikke annet å si enn FETT! Må snart få somla meg til å hente den finerplata... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 nice, detta blir utrolig kult. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Sinsykt bra ble litt i tvil etter de første bildene av fronten, men du viste hvor du skulle Vannkjøling: det lønner seg og ha radiatoren neders og tanken øverst ja, grunnen er jo at radiatoren kjøler vannet og står den oppe får den varmen fra all hardwaren din det er jo ikke bra? Edit: Jeg glemte og nevne den pene finishen på lakken, veldig bra Edit2: Jeg glemte og spørre deg om hvorfor du brukte salo i slipingen? er det for og bli kvitt fett? Endret 4. juni 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Irons Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 takker for hyggelige tilbakemeldinger. Det begynner å bli ganske mange bra worklogs her nå! Har noen planer for helga: - Svigerfar skal ta med litt mere pusse papir (600,1200,1500 og 2000) fra jobben(3m) - Skal skjære til plexiglasset for vinduet, fikk det forholdsvis billig 150,- for 40cmx60cmx3mm og sote det kanskje... - Fronten trenger litt mere pussing, er ikke bra nok rundt lcd'en og floppy bayen. - Skal ta med boksen inn og måle opp resten av festene til hk, har ett gammalt nf7-s kort som har samme feste hull som p4 kortet mitt... - pusse og vaske det invendig, for se om jeg kanskje kan starte på lakkeringa invendig (sort matt) skal skjære litt hull inne i kassa til vankjølinga, har noen ideer om hvordan dette skal gjøres for at det skal bli smooth Planen er å dra alt igjenom hullene slik at det ikke blir så veldig mye kabler ol. som syns... Vannkjølinga skal gå fra pumpe til cp blokk, tilbake igjenom kassa og ned til gpu, slik at slangene bare syns over cpu og under gpu..... Atx kommer igjenom hullet samme gjør 12v kontakta til hk, mulig jeg gjør noe lignende for ide kablene oxo... Kommer til å bruke monteringslister for vindu rundt hullet for å beskytte slanger og kabler... \\Sp33D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå