Hotvedt Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 ahh.. så ikke at vifta var kobla ut.. kan vel ikke være helt bra for chipsett det der da? no air lissom.. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 vet Men den lager en lyd som ikke ligner grisen! Kjøpe meg en ny seinere, nb-1 eller noe, med en stillere vifte, samt at det skal inn en 120mm i front, mulig en bak også... \\Sp33D Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 28. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2004 Ble litt inspirert til å gjenoppta Alpha prosjektet mitt jeg nå... Noen tips og idèer? Det jeg har er jo noen hakk større så lurer litt på hva jeg skal gjøre, må jo finne på noe artig med det da. Kan jo ikke bare lage en standard mod..! bak er den direkte stygg så lurer på om ikke jeg skal kjøpe en aluminiumsplate med diamant mønster og sette den over det stygge. Jeg har også to store PSU avdelinger hvor jeg har utrolig lyst til å lage et akvarium! Skal se på det i kveld når jeg kommer hjem fra jobb i dag så får vi se om ikke man lager en ny worklog. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Hmm, du kan jo skaffe deg en lcd skjer å hive inn der... Ellers så er det vel lakkering som er det raskeste svaret, evt gjøre noe med fronten... uansett go for it! Endret 29. juli 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 Må bare si at du har fått til dette meget bra. har ikke fått med meg denne workloggen før nå jeg så jeg får repetere noe av det som har blitt sagt. Trodde faktisk at fronten ble ødelagt i starten jeg også, men det beviste du ganske bra at ikke var tilfelle. Lakk finishen din var meget bra. Har lekt litt med tanken på kobber rør i ramme på chassi selv jeg. uansett hvor mye folk rydder i kabinettet sitt så er det altid pvc slnger som messer opp det igjen. Keep up the good work Mvh KFB Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 Det er allerede LCD i fronten, men det er sota plexi forran så det synes ikke før du skrur det på. Mulig jeg skal sette i et større et, men hva med akvarium da? Det må jo bare bli bra, eller? Den er temmelig schwær så noe festlig må jeg jo gjøre med den Lenke til kommentar
Irons Skrevet 13. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Liten status update... Har kjørt maskinen en god stund nå, som en drøm, en våt og stille drøm Men jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre noe mere, sikler litt på en shutle, da det var temelig pes å flytte på monsteret Renger med at kassa blir demontert og satt på lager, med en ganske så uviss fremtid... pluss at jeg var smart nok til å legge alle panelene i garasjen, slik at kona bare kunne "rydde" dem bort, hu la dem i en haug, _RIPER_ Må lakke hele driten på nytt, noe jeg ikke gidder, spiller heller golf da uansett, takk til dere som har fulgt med! \\Sp33D Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Leit at arbeid blir ødelagt! uansett, takk til dere som har fulgt med! Takk for at vi fikk følge med ! LOZER Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Artig prosjekt, men detter blir vel ikke en lan-pc vel ?... Hva er BxHxD på den "kassa" di forresten ? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 13. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 litt lavere en en vanlig, dobbelt so brei, og dobbelt så dypt... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Synd at ditt første prosjekt gikk i dassen, hva med å lage et nytt som er mer normal størrelse eller kjøpe et og modde det litt..? Det er ditt valg..! Jeg har lenge gledet meg til det ferdige reultatet, men ble litt skuffa når du gav opp... Dessuten er du jo nesten i mål..., ikke langt unna iallefall.... Syns vi skal gi ham en applaus jeg Lenke til kommentar
Irons Skrevet 14. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 får se om jeg gjør noe til vintern.. om det blir en shuttle, så har jeg jo en Xp2500+ og radeon 9700pro som trenger ett nytt hjem, har jo block til amd oxo så... time will tell! \\Sp33D Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 synd det med kona di da.. jaja... skjebnen vile vel ikke at du skulle ha en Alpha da.. synd egentlig.. menmen.. kanskje du burde lakke på nytt og selge? hvem vet.. iallefall.. beunder lakkingen din, håper du kommer tilbake senere!! *klappe* Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 synd det med kassa di! ta nå vare på delene da. er ikke alle som får like lett tak i en alpha server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå