Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt inspirert til å gjenoppta Alpha prosjektet mitt jeg nå...

Noen tips og idèer?

Det jeg har er jo noen hakk større så lurer litt på hva jeg skal gjøre, må jo finne på noe artig med det da. Kan jo ikke bare lage en standard mod..!

alpha_liten.jpg

bak er den direkte stygg så lurer på om ikke jeg skal kjøpe en aluminiumsplate med diamant mønster og sette den over det stygge.

Jeg har også to store PSU avdelinger hvor jeg har utrolig lyst til å lage et akvarium!

Skal se på det i kveld når jeg kommer hjem fra jobb i dag så får vi se om ikke man lager en ny worklog.

Lenke til kommentar

Må bare si at du har fått til dette meget bra. har ikke fått med meg denne workloggen før nå jeg så jeg får repetere noe av det som har blitt sagt.

Trodde faktisk at fronten ble ødelagt i starten jeg også, men det beviste du ganske bra at ikke var tilfelle.

Lakk finishen din var meget bra.

Har lekt litt med tanken på kobber rør i ramme på chassi selv jeg. uansett hvor mye folk rydder i kabinettet sitt så er det altid pvc slnger som messer opp det igjen.

Keep up the good work :yes:

Mvh

KFB

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Liten status update...

Har kjørt maskinen en god stund nå, som en drøm, en våt og stille drøm ;)

Men jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre noe mere, sikler litt på en shutle, da det var temelig pes å flytte på monsteret :roll:

Renger med at kassa blir demontert og satt på lager, med en ganske så uviss fremtid...

pluss at jeg var smart nok til å legge alle panelene i garasjen, slik at kona bare kunne "rydde" dem bort, hu la dem i en haug, _RIPER_

Må lakke hele driten på nytt, noe jeg ikke gidder, spiller heller golf da :ermm:

uansett, takk til dere som har fulgt med!

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Synd at ditt første prosjekt gikk i dassen, hva med å lage et nytt som er mer normal størrelse eller kjøpe et og modde det litt..? Det er ditt valg..! Jeg har lenge gledet meg til det ferdige reultatet, men ble litt skuffa når du gav opp... Dessuten er du jo nesten i mål..., ikke langt unna iallefall....

Syns vi skal gi ham en applaus jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...